Tja mijn bank heeft gewoon een heer van stand nodig en na de Koning is er nu een Keizer.
Napoleon werd in het asiel Rocky genoemd maar bleek dus gewoon Napoleon te heten, vond ik tenminste ook een naam van stand. Hij is vorige week zaterdag met het vliegtuig aangekomen uit Portugal en ik kon hem ophalen in Noord-Holland, lekker dichtbij dus.
Hij had op de fotos en de filmpjes heel wat indruk gemaakt en toen ik hem zag schrok ik toch, hij was vele malen kleiner dan ik verwacht had, hij toont gewoon groot op foto

Maar zijn karakter is grooooooot (net als zijn oren) Hij was heel heel lief tegen Chira en liet haar direct met rust toen ze liet merken niet gediend te zijn van enige polonaise aan haar lijf. Ik hoopte erop dat Chira hem nog enige opvoeding zou geven maar helaas vond zij het tijd om naar Fangio te gaan..
Napoleon geniet van alles, hij is vrolijk enthousiast en als een witte tornado door je huis, is gek op schoenen

en sokken en daar zie je hem ook de hele dag mee lopen, hij heeft de bank al gevonden en ligt graag bij je op schoot te genieten van zijn nieuw verworven Keizerrijk, liep de 2e dag al los op het veld en het is een echte jachthond want hij gaat helemaal uit zijn dak maar luistert zeker al naar behoren. Houdt het de nachten al helemaal droog en is gewoon dus heel stoer zeker met zijn 17 weken. Maar oh je moet ogen overal hebben :N: Ik moet weer even omschakelen van oude honden naar niet te stoppen jeugdig enthousiasme
Meet Napoleon;
Nog in Portugal
Tja..