tijdens het nest van tasja heeft tasja tunis gebeten omdat ie volgens haar te dicht bij de pups kwam.. het was meer een waarschuwings beet.. maar om wat wij al meegemaakt hadden.. toch een beetje "bang" geworden.
tunis dus apart van tasja gezet.. dit is eigenlijk zo gebleven.. buiten ging het super met elkaar.. maar toch durfde ik het niet aan omdat bruno en dottie er ook nog bij waren.
later hebben we bruno ook van tunis gescheiden, gewoon voor de zekerheid.
bruno zou naar mijn broer toe als die een eigen huisje had.. en we wilden niet dat het verkeerd zou gaan tussen die 2.
jan heeft ze wel eens bij elkaar gehad als ik met bruno en dottie op show was en dat ging goed.. maar toch houd ik het altijd in mijn achterhoofd.
vrijdag was het dan zover bruno ging naar zijn nieuwe baasjes toe. ik had een fotoshoot en was pas laat thuis.. dus we hadden tasja ook heen gebracht en die is daar 's nachts gebleven. (dottie en tunis waren mee naar de shoot).
de volgende ochtend tasja weer opgehaald.. en toen we thuis kwamen met haar gewoon tunis er bij gelaten.. je kon zien dat het wat onwennig was maar het ging boven mijn verwachting.
en nu nog steeds..
tasja heeft zijn piep al weer af lopen lebberen
tot nu toe kan ik mijn vreugde niet op.. en dat wil ik jullie ook laten zien.
want na een jaar is dit toch een super "hereniging"
(sorry voor het lange verhaal