En Bram deed z'n eigen ding.
Hondjes kiekn.

Konijntjes kiekn.

En wat rek- en strekoefeningen.

Hovawart op de foto voor de wartje dames.

Moderator: moderatorteam

Oh ik zag jullie volgens mij achter ons aanlopen? Nouja, heb verder ook niet echt meer opgelet hoor. Was te druk met een onzekere Quasar met grote doggen en een Tsuki die zich achter mijn benen verstopte vanwege die groooooooooote enge hondenZoek stok! schreef:Ja jullie ook?Jinx schreef:Lekker gelopen dames?Wij zijn maar de andere kant rondgelopen, anders was Bram niet bij Quasar weg te slaan :N:
Nee wij zijn andersom gelopen. Die doggen waren behoorlijk aanwezig, ook nog twee intacte reuen geloof ik.Jinx schreef:Oh ik zag jullie volgens mij achter ons aanlopen? Nouja, heb verder ook niet echt meer opgelet hoor. Was te druk met een onzekere Quasar met grote doggen en een Tsuki die zich achter mijn benen verstopte vanwege die groooooooooote enge honden

Oh leuk zeg! Ik lees wel steeds erover maar wist eigenlijk niet wat voor ras het ging worden, vandaar mijn vraagZoek stok! schreef:Geen TollerYvetteJ schreef:Linda, wat voor pup krijg jij er eigenlijk bij???Een Australian Shepherd.
Geil opdringerig patsertjeLars schreef:Dat is voor mij geen probleem Linda, lopen met Quasar is sowieso enorm inspannend dus een opdringerig patsertje ah la Bram kan daar ook nog wel bij.Zoek stok! schreef:Ja jullie ook?Wij zijn maar de andere kant rondgelopen, anders was Bram niet bij Quasar weg te slaan :N: