Imke en Caja hadden elkaar gevonden en hebben heel wat balletjes teruggebracht.
Imke

Tess

Bram

Caja

Tess en Imke

Imke en Caja

Moderator: moderatorteam

Hier waren de honden uitgerust toen ik weer thuis kwam. Hoewel ze beide een half uurtje geleden weer zijn ingestort. Imke droomt vast van die toller met HAAR bal.Zoek stok! schreef:Volgende keer mag je Bram meenemen, die is boos dat we niks meer doenmarye schreef:Dat was wel een lang dutje![]()
![]()
We hebben hier er ook al een steptocht van 5 km op zitten.
Nu ben ik wel toe aan een dutje
Ach heeft Imke een nachtmerrieMaartje schreef:Hier waren de honden uitgerust toen ik weer thuis kwam. Hoewel ze beide een half uurtje geleden weer zijn ingestort. Imke droomt vast van die toller met HAAR bal.Zoek stok! schreef:Volgende keer mag je Bram meenemen, die is boos dat we niks meer doenmarye schreef:Dat was wel een lang dutje![]()
![]()

marye schreef:Ach heeft Imke een nachtmerrieMaartje schreef:Hier waren de honden uitgerust toen ik weer thuis kwam. Hoewel ze beide een half uurtje geleden weer zijn ingestort. Imke droomt vast van die toller met HAAR bal.Zoek stok! schreef:Volgende keer mag je Bram meenemen, die is boos dat we niks meer doenmarye schreef:Dat was wel een lang dutje![]()
![]()
Zeg maar tegen Imke, dat een border collie wel een beetje in de richting komt van een eigen CajaMaartje schreef:marye schreef:Ach heeft Imke een nachtmerrieMaartje schreef:Hier waren de honden uitgerust toen ik weer thuis kwam. Hoewel ze beide een half uurtje geleden weer zijn ingestort. Imke droomt vast van die toller met HAAR bal.Zoek stok! schreef: Volgende keer mag je Bram meenemen, die is boos dat we niks meer doen![]()
Ik denk dat ze het heel erg naar haar zin gehad heeft met die toller met dezelfde hobby's. Dus een nachtmerrie zal het wel niet zijn. Ik vrees dat ze een eigen Caja wil