Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Sanofor

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Doglover
Zeer actief

Sanofor

Ongelezen bericht door Doglover »

Ik kreeg laatst een proefmonster mee omdat de dierenwinkel vernieuwd is (en nog een zak met biologische kluifjes gratis en voor niks :wink: ).
Ik heb gevraagd wat het was en ik kreeg te horen dat het voor een hoop dingen goed is. Ik vroeg me af of iemand het hier weleens had gebruikt of juist gebruikt. Ik kan wel googlen maar vind dit handiger en leuker :mrgreen:
Nu mankeert Raya niks (even afkloppen want je weet maar nooit) dus geef ik het ook niet en ik ken het ook niet...

Ik ben benieuwd...
mwillow

Ongelezen bericht door mwillow »

hercujess

Ongelezen bericht door hercujess »

Veendrenkstof of niet? Ik heb het bij Beer ook gebruikt ter ondersteuning van zijn slechte huid destijds.
Doglover
Zeer actief

O, er staat Dog's Stuff op en heet Sanofor Extra. Het is een vloeistof en ik zou het over haar voer kunnen doen. Er staat op: voedingssupplement ter bestrijding van interne en externe problemen.
Het ziet er niet zo uit als op de site van de link maar het is dan ook een klein proefdingetje.
mwillow

Ongelezen bericht door mwillow »

Als het ook een donkere vloeibare drap is, lijkt me hetzelfde als de Sanofor Veendrenkstof van Sanavesta.
http://www.dogsstuff.com//index.php?opt ... &Itemid=41
Doglover
Zeer actief

Ik heb het nog niet opengemaakt maar ik denk wel dat het dat is. Het ligt nu in een mand met allerlein hondeverzorgingsspullen want ik gebruik het nu toch niet. Thanks voor de info.
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”