Hebben ze eens naast elkaar gezet voor wat prikkerfoto's.
Is wel leuk om zo het verschil tussen reu en teef te zien.

Moderator: moderatorteam

ik hou daar ook heel erg van. een reu moet een REU zijn een een teef een echte dameLongFields schreef:De tweede en vierde foto kunnen zo in een rashondenboek of rasreportage.
Prachtig om te zien, die overduidelijke verschillen tussen reu en teef. Ik houd daar altijd erg van, als een teefje echt vrouwelijk oogt en een reu echt mannelijk. Dat is in dit geval bij beiden overduidelijk.

Dat vind ik bij Laekense dus ook zo mooi. Reuen zijn echt een flinke slag groter vaak en veel forser. Als je Storm naast Eva zet is het bijna een ander slag qua formaat.LongFields schreef:De tweede en vierde foto kunnen zo in een rashondenboek of rasreportage.
Prachtig om te zien, die overduidelijke verschillen tussen reu en teef. Ik houd daar altijd erg van, als een teefje echt vrouwelijk oogt en een reu echt mannelijk. Dat is in dit geval bij beiden overduidelijk.
Ik sluit me hier helemaal bij aanLongFields schreef:De tweede en vierde foto kunnen zo in een rashondenboek of rasreportage.

helemaal mee eens.LongFields schreef:De tweede en vierde foto kunnen zo in een rashondenboek of rasreportage.