En mooie Cleo

.......gingen spelen. Eva! Kom je?

Altijd! Zoeffff.....

Gut, gaat die doos op haar bek

Oooohhh shit!

Vindt je me nog wel lief baasje?

Moderator: moderatorteam

Ow wat een plaatje.....MARC_S schreef:Mooie Eva
Vindt je me nog wel lief baasje?

Maar ze kunnen heel pittig zijn, vergeet dat niet.YvetteJ schreef:Wauw wat zijn die Laekense herders toch gaaf... Zucht.... *kwijl*
Nee, die heeft ze gewoon. Een Laekense moet vierkant zijn. Dwz een vrij korte rug en vrij lange poten zodat de schoft gelijk is aan de ruglengte. Nu heeft Eva wel normale poten maar een erg opgetrokken buik en ze is nog niet helemaal uitgezwaard. Daarom ogen die poten ook wel langer dan ze relatief zijnalm@ schreef:Wat een lange benen heeft Eva of lijkt dat zo? Mooie vrolijke meisjes
Ach, het wentInge O schreef:hmmm, moet ik toch maar nooit aan beginnen dan :N:MARC_S schreef: En dan bedoel ik dus bv. 80 keer om de bank lopen in 20 minuten, even liggen, opstaan en weer 80 keer om de bank. Dan weet ik dat ik het beste even kan gaan fietsen oid als ze ligt want anders kan ik niet ontspannen..
Leuk, stukje extra infoMARC_S schreef:Maar ze kunnen heel pittig zijn, vergeet dat niet.YvetteJ schreef:Wauw wat zijn die Laekense herders toch gaaf... Zucht.... *kwijl*Ze zijn soms heel erg waaks en erg op de baas en dan dus alleen op de baas. De ene is veel makkelijker dan de andere en ik denk dat mensen die ooit een laekense willen nemen echt moeten beseffen dat het soms dus best wel veel hond kan zijn
Eva is niet heel anders dan een werktype mechel qua energie en gedrag en niet iedereen heeft daar zin in. Die wil alleen maar werken, trainen en rennen en als wij een dagje minder tijd hebben dan uit zich dat toch in rondjes blijven lopen in huis, aandacht vragen en spulletjes pakken om aandacht te krijgen. En dan bedoel ik dus bv. 80 keer om de bank lopen in 20 minuten, even liggen, opstaan en weer 80 keer om de bank. Dan weet ik dat ik het beste even kan gaan fietsen oid als ze ligt want anders kan ik niet ontspannen. Heb je die dag lekker getraind of haar heel erg uit laten razen dan heb je er weer geen kind aan. Toch zijn er ook genoeg die prima functioneren met een uur bos spelen en daarna lekker op de bank. Maar niet allemaal :N:
Ook moet je heel consequent en geduldig willen opvoeden. Met zit, blijf en af kom je er niet want het zijn extreem slimme honden
Martijn schreef:Maar ik zie jou wel.samantha! schreef:Wat een heerlijke dames![]()
Grappig dat ik jullie nooit tegen ben gekomen met de dames, ik loop daar zeer regelmatig.
Martijn schreef:Ne hoor. Ik dacht "Hee...Samantha. Alweer foto's aan het maken. "samantha! schreef:Martijn schreef:Maar ik zie jou wel.samantha! schreef:Wat een heerlijke dames![]()
Grappig dat ik jullie nooit tegen ben gekomen met de dames, ik loop daar zeer regelmatig.ja dat klopt.
Je zult wel gedacht hebben, wat staat er nou weer voor iemand langs de waterkant te schreeuwen![]()
Wij kunnen je altijd zien vanuit de woonkamer en dan zit je op je hurken te fotograferen bij het water. Volgende keer kom ik even hoi zeggensamantha! schreef:Martijn schreef:Ne hoor. Ik dacht "Hee...Samantha. Alweer foto's aan het maken. "samantha! schreef:Martijn schreef: Maar ik zie jou wel.ja dat klopt.
Je zult wel gedacht hebben, wat staat er nou weer voor iemand langs de waterkant te schreeuwen![]()
Dat dacht je dan goed!
Alles voor de perfecte foto's
MARC_S schreef:Wij kunnen je altijd zien vanuit de woonkamer en dan zit je op je hurken te fotograferen bij het water. Volgende keer kom ik even hoi zeggensamantha! schreef:Martijn schreef:Ne hoor. Ik dacht "Hee...Samantha. Alweer foto's aan het maken. "samantha! schreef:ja dat klopt.
Dat dacht je dan goed!
Alles voor de perfecte foto's