is dit alles te combineren?
het liefst zou ik helemaal over op zelf samengestelde voeding,maar om verschillende redenen gaat dit helaas echt niet lukken.
mijn honden krijgen cavom brokken en verschillende kvv merken afgewisseld.
nu zou ik graag een soort van zelf gaan samenstellen,maar dit dan door gebruik te maken van enkelvoudige versvlees soorten,kippennekken,orgaanvlees,vis pens en nog wat andere toevoegingen.
hiernaast zullen ze ook de cavom brok (bijv sochtends een handje) blijven krijgen,en zullen ze ook de verschillende complete vleesversies krijgen.
is het mogelijk om op deze manier te voeren?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
brok,kvv en barf
Moderator: moderatorteam
-
oelewapper12
- geregistreerd lid
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
-
oelewapper12
- geregistreerd lid
oke,mooi om te weten!
ik heb vanmiddag wat vlees smuldier enkelvoudig en kippennekken in huis gehaald,daar hebben ze net wat van gekregen,vanmorgen een handje brok gehad,nu dit en morgen weer sochtends brok en savonds kvv.
even een andere vraag,als ik de brok bijv nog maar 2x per week ga geven en ik ga dan dus vrijwel helemaal over op kvv en barf,dan vind ik het handiger om 1x per dag te voeren ivm met het maken van porties.
de jongste hier is een nogal energieke hond die erg slecht eet (ze heeft er geen tijd voor lijkt wel,of het wordt weg geschrokt of ze is er juist heel lang mee bezig omdat ze steeds wat anders gaat doen).
ze is nu bijna 10 maanden,en ik hoop dat haar eetgedrag met 1x per dag voeren ook beter zal worden,maar kan ze nu al over op 1x per dag eten?eventueel kan ik haar dan sochtends wat biogarde geven ofzo.
ik heb vanmiddag wat vlees smuldier enkelvoudig en kippennekken in huis gehaald,daar hebben ze net wat van gekregen,vanmorgen een handje brok gehad,nu dit en morgen weer sochtends brok en savonds kvv.
even een andere vraag,als ik de brok bijv nog maar 2x per week ga geven en ik ga dan dus vrijwel helemaal over op kvv en barf,dan vind ik het handiger om 1x per dag te voeren ivm met het maken van porties.
de jongste hier is een nogal energieke hond die erg slecht eet (ze heeft er geen tijd voor lijkt wel,of het wordt weg geschrokt of ze is er juist heel lang mee bezig omdat ze steeds wat anders gaat doen).
ze is nu bijna 10 maanden,en ik hoop dat haar eetgedrag met 1x per dag voeren ook beter zal worden,maar kan ze nu al over op 1x per dag eten?eventueel kan ik haar dan sochtends wat biogarde geven ofzo.