Ik train haar niet met een clicker verder (ze kent dat hele ding niet), dus bijvoorbeeld 'rondje' lok ik tijdens het aanleren uit door een koekje voor haar neus te houden zodat ze een rondje draait. Nu ben ik bezig met "pang" (dat ze 'voor dood' op haar rug gaat liggen), en dat lok ik dan ook uit met een koekje.
Wat ik nou zo grappig vind om te zien is dat Vera na een keer of 5-10 uitlokken, als ik even niets doe (met het idee om rust erin te krijgen omdat ze zo fanatiek is

Ze gaat dan eerste even zit en af, kijkt mij eens aan, en als daar geen "goed zo" op komt draait ze dan geheel uit zichzelf plat op haar rug. Dan roep ik snel "pang!" en uiteraard volgt dan wel een goed zo en koek

Dan is er dus een korte periode dat ze het commando nog helemaal niet kent, maar wel uit zichzelf, tijdens trainen, het kunstje gaat laten zien. Reuze makkelijk, want dan hoef ik dus alleen maar bij haar te gaan zitten met koek, gaat zij plat op haar rug liggen (of rondje draaien toen we daarmee bezig waren), en dan roep ik "pang!" erbij

Binnen een mum van tijd doet ze het dan ook echt op commando.
Vond het toch wel erg grappig om te zien hoe ze dan dus schijnbaar geheel uit zichzelf er ook een beetje bij 'na gaat denken'