Garpje.

Moderator: moderatorteam

Thnx.Maylala schreef:Hahaha wat een lekkere meid zeg!Is ze echt een apporteergeweer, of houdt ze gewoon van sjouwen?

Hoe ze het steeds voor elkaar krijgt is mij, met regelmaat, een raadsel. Ze propt met gemak 5 ( wat kleinere ) stokken in haar bek, vaak dan nog voorzien van blaadjes, bloemetjes en gras enzo.Valerie schreef:Lekker pretbekkie heeft zeAl neemt ze niet genoegen met maar 1 stok

Bedoel het harnas/halsband dat ze aanheeft. In BE noemen ze dat ook wel een gareel (vergeet regelmatig dat dit een NL-forum isChione schreef:Gareeltje? Bedoel je de Wubba kong?kimmeke schreef:He, leuke foto's! en leuk gareeltje, waar heb je die vandaan? Kun je me anders even het merk influisteren? Dan kan ik eens kijken of wij die ook kunnen krijgen

kimmeke schreef:Bedoel het harnas/halsband dat ze aanheeft. In BE noemen ze dat ook wel een gareel (vergeet regelmatig dat dit een NL-forum isChione schreef:Gareeltje? Bedoel je de Wubba kong?kimmeke schreef:He, leuke foto's! en leuk gareeltje, waar heb je die vandaan? Kun je me anders even het merk influisteren? Dan kan ik eens kijken of wij die ook kunnen krijgen
)