mijn geboren speurder

Moderator: moderatorteam
haha .. de naam Hummer is perfect voor hem.. vond hummer altijd al een mooie naam.Patrol schreef:Dag Hummer! Wat ben je leuk en heb jij een mooie naam!
We kunnen bijna een garage beginnen, hier zijn nog een Chevy en een Dodge en we hadden een Patrol.![]()

Ik heb tot 5 jaar geleden ook op de wesselerbrink gewoond.Rottweiler_Hummer schreef:Youp schreef:Op de helmerhoek (zuid) en jij?Rottweiler_Hummer schreef:hey wat leuk..Youp schreef:Hey een plaatsgenoot!
Lekker ding hoor die Hummer!
welke kant woon je van enschede?
oost (Eekmaat) .. (nog net geen Glanebrug)
hier woon ik zins eind sept.. daar voor op wesselerbrink gewoond

Dan issie groterRottweiler_Hummer schreef:ik weet niet hoe groot je retrievers zijn maar hummer zit op een schofthoogte van +- 53 cmMaeve schreef:Volgens mij zit de helft van dit forum in Twente ofzo![]()
Wat een leukerd is Hummer! En als ik dat zo in schat is hij nou al groter dan die Retrievers van mij :N:
zeker een prachtras.. alleen nog altijd erg jammer dat het ras nog altijd vooroordelen heeft.Winston schreef:Ze is bijna even mooi als mijn Snipers! Wat is de Rottweiler toch een prachtras.
Indd, daar ben ik het mee eens. Maar als je hem consequent opvoed (wat veel mensen nogal eens vergeten te doen) dan is het de meest trouwe wereldhond!Rottweiler_Hummer schreef:zeker een prachtras.. alleen nog altijd erg jammer dat het ras nog altijd vooroordelen heeft.Winston schreef:Ze is bijna even mooi als mijn Snipers! Wat is de Rottweiler toch een prachtras.
en dat er toch nog veel mensen een rottweiler nemen ook al bedenken ze niet dat het een ras is wat je heel consequent opgevoed moet worden