Moderator: moderatorteam
Het is een Amerikaanse Bulldog, helemaal wit komt heel veel voor bij dit ras, ze moeten ook een bep. percentage wit hebben. Vrijwel alle pups hebben blauwe ogen maar die verkleuren vaak naar amandelkleur, bij degene die dat niet krijgen is het gewoon een schoonheidsfoutje. Ik had wel verwacht dat hij amandelkleurige ogen zou krijgen aangezien het ook een rednose is en dat is ook een schoonheidsfoutjeEllen. schreef:Wat voor ras is het eigenlijk? Zit ik al heel lang over na te denken..!
En die blauwe ogen kan dat gewoon (erkende kleur?)?
Omdat bij een witte hond toch vaak doofheid voor komt wanneer ze blauwe ogen hebben..
Ojajoh.. wist niet dat de ambull, hélemaal wit, vaak voorkomt.. Ikzelf zou dan eerder zeggen dat het een Argetijnse Dog zouBrigitte schreef:Het is een Amerikaanse Bulldog, helemaal wit komt heel veel voor bij dit ras, ze moeten ook een bep. percentage wit hebben. Vrijwel alle pups hebben blauwe ogen maar die verkleuren vaak naar amandelkleur, bij degene die dat niet krijgen is het gewoon een schoonheidsfoutje. Ik had wel verwacht dat hij amandelkleurige ogen zou krijgen aangezien het ook een rednose is en dat is ook een schoonheidsfoutjeEllen. schreef:Wat voor ras is het eigenlijk? Zit ik al heel lang over na te denken..!
Omdat bij een witte hond toch vaak doofheid voor komt wanneer ze blauwe ogen hebben..
Ja hoor, hij heeft morgen zijn 1ste showEllen. schreef:Ojajoh.. wist niet dat de ambull, hélemaal wit, vaak voorkomt.. Ikzelf zou dan eerder zeggen dat het een Argetijnse Dog zouBrigitte schreef:Het is een Amerikaanse Bulldog, helemaal wit komt heel veel voor bij dit ras, ze moeten ook een bep. percentage wit hebben. Vrijwel alle pups hebben blauwe ogen maar die verkleuren vaak naar amandelkleur, bij degene die dat niet krijgen is het gewoon een schoonheidsfoutje. Ik had wel verwacht dat hij amandelkleurige ogen zou krijgen aangezien het ook een rednose is en dat is ook een schoonheidsfoutjeEllen. schreef:Wat voor ras is het eigenlijk? Zit ik al heel lang over na te denken..!
zijn maargoed, wie ben ik.
En dat rednose was me nog helemaal niet opgevallen, ik dacht omdat ie nog een pup was. Maargoed
je ziet nu ook wel al dat amandelkleurige een beetje bij de neus erdoor komen. Maar mag je wel shows
doen met een ambull met blauwe ogen?
Ik vind het werkelijk een prachthond(je)!