Hier het vervolg.
Vanmorgen zijn we al vroeg op pad gegaan om te kijken bij de fokker die ons het meeste aansprak en waar mijn tante wel een hondje van zou willen.
Als het er netjes en goed uitzag, zouden we een pupje mee nemen, klopte er iets niet, dan zouden we verder kijken.
Het was dus even spannend!!

opweg...
Aangekomen ( we hadden niet van te voren een afspraak gemaakt) werden we vriendelijk ontvangen door de fokster en mama hond.
Felle dame! Binnen gekomen liepen de pupsels door de kamer, lagen op de bank of in de werpkist. Alles was bijzonder schoon, opgeruimd, netjes.
De pups waren open en vriendelijk.
Al met al beviel het allemaal goed dus.
Lastig een keuze maken, dat wel. Vooral om me op de achtergrond te houden en mijn tante te laten kiezen... ze waren allemaal zo leuk!
De keuze was snel gemaakt, het grootste teefje uit het nest, maar ook een verlegen meisje.
In de auto heeft ze heel rustig bij haar nieuwe baasje op schoot gelegen.. lekker geslapen en rondgekeken.

In de auto

Dolblij baasje en pupsel
Thuis gekomen stond de bench al klaar, het mandje de speeltjes... Maar Bonnie was er ook... Oma had opgepast.. maar hoe zou dat gaan met Do?
Bonnie, die best panisch kan reageren.
Ik ben even met Bon gaan wandelen... zodat Do even rustig rond kon kijken... toen we terug kwamen zat Do op de arm, Bonnie snufte... en liep door. "Oh. hoi. een pup. leuk." We hebben Do neer gezet in de kamer, onwennig en bang natuurlijk... maar ze liep zelf naar de bench... en ging er in liggen slapen.
Bonnie kijkt af en toe even.. maar het gaat zó goed.
Bonnie en ik gaan zo naar huis, morgen gaan we weer terug... even de kleine dame laten wennen!!
Ik ben helemaal verliefd op de kleine muis!!

Lekker in de bench.

Bonnie 09-05-'99 ~ 06-09-'15