En dan graag het soort wat je zo ergens kan kopen, dus waar weinig moeite voor gedaan hoeft te worden.
Ben benieuwd.
Moderator: moderatorteam

niks..ze krijgen helemaal niets als ik er niet bij ben, zeker dat gedroogde spul niet.Joy C schreef:Wat geven jullie je honden als lekkere en gezonde snackjes tussendoor en snackjes waar ze langer mee kunnen doen als je even weg bent?
En dan graag het soort wat je zo ergens kan kopen, dus waar weinig moeite voor gedaan hoeft te worden.![]()
Ben benieuwd.

Ik had bij de Boerenbond zalm koekjes mee genomen maar bah wat stinken die zeg!!! heb het hele zakje vandaag in zijn kong gestopt bleeehhhparelridder schreef:Henne zalmsnacks 85% zijn hier vaak de beloningskoekjes.
Bandit lamsoortjes krijgen ze ook regelmatig en zijn kei-harde lamsoortjes, waarop lekker geknabbeld kan worden (voor een kleine/jonge hond een hele klus).
Ik laat niet graag lekkernijen bij ze achter als ik weg ga. Wat mag blijven liggen, zijn de saaie kluiven waar ze weinig mee doen, behalve zo nu en dan eens een beetje rommelenOok een kong mag blijven liggen en Kluiven van gedroogde pens. Die laatste zijn ook echte aanraders
lamsoortjes, lijkt me ook wel wat voor ze. wordt genoteerd.parelridder schreef:Henne zalmsnacks 85% zijn hier vaak de beloningskoekjes.
Bandit lamsoortjes krijgen ze ook regelmatig en zijn kei-harde lamsoortjes, waarop lekker geknabbeld kan worden (voor een kleine/jonge hond een hele klus).
Ik laat niet graag lekkernijen bij ze achter als ik weg ga. Wat mag blijven liggen, zijn de saaie kluiven waar ze weinig mee doen, behalve zo nu en dan eens een beetje rommelenOok een kong mag blijven liggen en Kluiven van gedroogde pens. Die laatste zijn ook echte aanraders

Lamspootjes worden hier ook erg gewaardeerd en daar is hij wat langer mee zoet dan een lamsoortjeJoy C schreef:lamsoortjes, lijkt me ook wel wat voor ze. wordt genoteerd.parelridder schreef:Henne zalmsnacks 85% zijn hier vaak de beloningskoekjes.