Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Lola de Kaninchenteckel
Moderator: moderatorteam
- Ellen.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador en Heidewachtel
- Maylala
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs
- Aantal honden: 2
- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
- Aantal honden: 1
- *kelly*
- Zeer actief
- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
- Aantal honden: 1
Ik wordt nóg behandeld voor de rsi in m'n duimenNanna schreef:Jemig, dat je dat nog weettekkel schreef:Mooi koppie!
Zij was het toch die toen een dag alleen op stap was? Nu ziet ze eruit alsof ze dat noooooit zou doen
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
-
Ari@ne
tekkel schreef:Ik wordt nóg behandeld voor de rsi in m'n duimenNanna schreef:Jemig, dat je dat nog weettekkel schreef:Mooi koppie!
Zij was het toch die toen een dag alleen op stap was? Nu ziet ze eruit alsof ze dat noooooit zou doen
Maar je tikt toch niet met je duimen?
Ik wist het ook nog.
Ach ja, teckelmensen
Het is een erg mooi meisje en ze kijkt zo teckelachtig
- Takkie_Teckel
- Zeer actief
- Takkie_Teckel
- Zeer actief
- Takkie_Teckel
- Zeer actief
-
hercujess
Ik heb gelukkig genoeg gezien die niet zo erg zijn, ik vind dit persoonlijk een prachtig kaninchen ruwhaar reutje:Takkie_Teckel schreef:Naar mijn mening hebben ze dat bijna allemaal, degenen die ik in het echt gezien heb dan. Ik vind het toch wel hele iele breekbare hondjeshercujess schreef:Ja, inderdaad, niet van die appelogen zoals sommige kaninchens hebben. Brrr.... :N:

- Takkie_Teckel
- Zeer actief
Die is mooooi! Inderdaad mooi gebouwd hondje.hercujess schreef:Ik heb gelukkig genoeg gezien die niet zo erg zijn, ik vind dit persoonlijk een prachtig kaninchen ruwhaar reutje:Takkie_Teckel schreef:Naar mijn mening hebben ze dat bijna allemaal, degenen die ik in het echt gezien heb dan. Ik vind het toch wel hele iele breekbare hondjeshercujess schreef:Ja, inderdaad, niet van die appelogen zoals sommige kaninchens hebben. Brrr.... :N:
Die wenkbrauwtjes
-
Tibby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 Duitse Herders, 3 langhaar teckels kaninchen en dwerg, 1 miniature australian shepherd, 1 kruising toypoedel x schipperke
- Contacteer:
Appelogen krijg je vooral als fokkers klein kleiner kleinst willen fokken. Weinig bone en echt te kleine hoofdjes.hercujess schreef:Ja, inderdaad, niet van die appelogen zoals sommige kaninchens hebben. Brrr.... :N:
Maar inderdaad er zit een mooi hoofdje op en ja kaninchen he
Tante Truus zal waarschijnlijk wel net als haar moeder dwerg worden, maar wel rood
Groetjes Thea en een poot van Tibby, Gioi, Miep, Whoopi, Nikita, Tante Truus en Meike
Niet meer bij ons, maar voor altijd in ons hart Jake, Fether, Kim, Zenna & Iwan
- Takkie_Teckel
- Zeer actief
Mag ik dwerg Whoopi dan adopteren?Tibby schreef:Appelogen krijg je vooral als fokkers klein kleiner kleinst willen fokken. Weinig bone en echt te kleine hoofdjes.hercujess schreef:Ja, inderdaad, niet van die appelogen zoals sommige kaninchens hebben. Brrr.... :N:
Maar inderdaad er zit een mooi hoofdje op en ja kaninchen he![]()
Tante Truus zal waarschijnlijk wel net als haar moeder dwerg worden, maar wel rood
Het huiveringwekkende Nina monster

-
Tibby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 Duitse Herders, 3 langhaar teckels kaninchen en dwerg, 1 miniature australian shepherd, 1 kruising toypoedel x schipperke
- Contacteer:
Jaja, dat zou je wel willen, maar ik ben veel te verliefd op mijn Oepsie, dus nope geen adoptie, je mag haar wel een keertje knuffelen, maar meer nietTakkie_Teckel schreef:Mag ik dwerg Whoopi dan adopteren?Tibby schreef:Appelogen krijg je vooral als fokkers klein kleiner kleinst willen fokken. Weinig bone en echt te kleine hoofdjes.hercujess schreef:Ja, inderdaad, niet van die appelogen zoals sommige kaninchens hebben. Brrr.... :N:
Maar inderdaad er zit een mooi hoofdje op en ja kaninchen he![]()
Tante Truus zal waarschijnlijk wel net als haar moeder dwerg worden, maar wel roodze past zo leuk bij Nina, dus leuk v de verzameling
Enne liever een mooie dwerg dan een misvormde kaninchen
Groetjes Thea en een poot van Tibby, Gioi, Miep, Whoopi, Nikita, Tante Truus en Meike
-
teckeltoos
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
-
hercujess
Ik hou van kaninchens (dwergen eveneens) met bone. Sterre is een twijfelgeval. Op haar stamboom staat dwerg, maar nu (bijna 10 maanden) is ze nog overduidelijk kaninchen. Maar ook geen appelogen en met bone. Ik wil, las de tijd rijp is, ook een kaninchenreu gebruiken voor haar zoals bijvoorbeeld bovenstaand hondje.