Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier waken wij
Moderator: moderatorteam
- Frenkie
- Zeer actief
- Contacteer:
- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6
- Bodeltje
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Herders, kruising Berner Sennen
- Contacteer:
- Tamara.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hovawart
- Aantal honden: 4
- Frenkie
- Zeer actief
- Contacteer:
Nee, haha ze zijn alles behalve stil als er iemand voorbij loopt. Gelukkig staan ze maar zelden met z'n tweetjes zo voor het raam, ik sta het meestal niet toe maar voor de foto mochten ze even blijven staanTamara. schreef:Hahaha, heel goed jongens, houd de straat vrij van tuig![]()
Zijn ze wel stil als ze iets zien?
Ik woon in een soort van bunker want als het aan Fien ligt, staat ze de hele dag voor het raam de boel in de gaten te houden en dat doet ze niet stilletjesHier alles de hele dag door dus dicht
Groetjes Martine, Timo, Wieke en Frenkie

-
Brigitte
- Zeer actief
- Tamara.
- Zeer actief
Fien mag van mij ook een paar keer per dag even voor het raam staan, ze vindt het zo leuk dus doe ik voor haar de gordijnen aan de kant en mag ze evenFrenkie schreef:Nee, haha ze zijn alles behalve stil als er iemand voorbij loopt. Gelukkig staan ze maar zelden met z'n tweetjes zo voor het raam, ik sta het meestal niet toe maar voor de foto mochten ze even blijven staanTamara. schreef:Hahaha, heel goed jongens, houd de straat vrij van tuig![]()
Ik woon in een soort van bunker want als het aan Fien ligt, staat ze de hele dag voor het raam de boel in de gaten te houden en dat doet ze niet stilletjesHier alles de hele dag door dus dicht
- Frenkie
- Zeer actief
- Contacteer:
Hahaha, ik kan mij die foto's nog wel herinnerenTamara. schreef:Fien mag van mij ook een paar keer per dag even voor het raam staan, ze vindt het zo leuk dus doe ik voor haar de gordijnen aan de kant en mag ze evenFrenkie schreef:Nee, haha ze zijn alles behalve stil als er iemand voorbij loopt. Gelukkig staan ze maar zelden met z'n tweetjes zo voor het raam, ik sta het meestal niet toe maar voor de foto mochten ze even blijven staanTamara. schreef:Hahaha, heel goed jongens, houd de straat vrij van tuig![]()
Groetjes Martine, Timo, Wieke en Frenkie

- Frederique
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Doe je dan de rode schemerlamp ook aan?Tamara. schreef:Fien mag van mij ook een paar keer per dag even voor het raam staan, ze vindt het zo leuk dus doe ik voor haar de gordijnen aan de kant en mag ze evenFrenkie schreef:Nee, haha ze zijn alles behalve stil als er iemand voorbij loopt. Gelukkig staan ze maar zelden met z'n tweetjes zo voor het raam, ik sta het meestal niet toe maar voor de foto mochten ze even blijven staanTamara. schreef:Hahaha, heel goed jongens, houd de straat vrij van tuig![]()
Sorry Tamara, k'kon het echt niet laten
@ Martine: ze doen wel heel goed hun best om naar volk buiten te houden
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
- Tamara.
- Zeer actief
Haha, geen sorry hoor, als je hoort wat wij hier allemaal roepen als fien achter het raam staatFrederique schreef:Doe je dan de rode schemerlamp ook aan?![]()
Sorry Tamara, k'kon het echt niet laten![]()
Als ze bij het raam weggaat vragen we altijd even aan haar of ze een goede dag heeft gehad qua verdiensten
Of als ik aan Gert vraag waar Fientje is, dan zegt Gert dat ze aan het prostitueren is en dan weet ik voldoende
- Tamara.
- Zeer actief
- billy
- Erelid
- Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
- Frederique
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres