Hun tanden zijn gepoetst en ik heb ze alledrie helemaal uitgeborsteld (vooral Mitrill & Yanco); bij Mitrill heb ik er meer dan anderhalfuur over gedaan. Ik ben moeten stoppen omdat mijn arm gewoon niet meer kon, en dan was ik nog niet eens aan haar staart geraakt.
De vrije momenten werden verder opgevuld met spelen met het baasje. Mama merkte bevreemdend op dat de honden alledrie 's avonds zo rustig waren en niet uit hun bench kwamen...
Om mijn schuldgevoel (tijdens de examens heb ik niet echt bijster veel gedaan met de honden om het zo uit te drukken) helemaal weg te werken, heb ik de 10m die nog niet omheind was van het stuk grond naast ons, eigenandig omheing met oude draad die we nog hadden liggen. Jawel, om deze draad te kunnen bemachtigen heb ik zelfs de spinnen in het grasmachienkot getrotseerd. Ne mens moet iets over hebben voor zijn honden
Gevolg: naast al hun verwennerij van de voorbije dagen hebben de honden nu 20a omheind stuk verwilderde grond ter beschikking om af en toe in te crossen en snuffelen. Woehoew! Wel enkel onder toezicht, om volgende reden

De voorbije dagen waren helemaal aan de honden gewijd en ik heb er zooo van genoten en voel mij nu ook zeer voldaan. Vandaag was een supermooie dag (het weer!) en na een ochtendjog met Aili & Mitrill, een losloopwandeling met ze alledrie en een trainingssessie elk van hen, zorgde 's avonds de avondzon ervoor dat alles zo'n mooie kleur kreeg. Dus ik grijp de honden aan hun halsbanden, haast me naar het stuk hiernaast en laat ze los. Na een halfuur vrij was het tijd voor, jawel, foto's!
Ik ben, zoals altijd, slecht geweest in het uitselecteren. Maw, het zijn nogal veel foto's, maar ik vind ze zo mooi, en ze staan een beetje symbool voor de supertoffe dagen van deze week.

Met dank aan:
Mitrill,

Aili,

en Yanco