Uh ja, un Frolic porrrrr favorrrr?

Ja hoorrrr, danku!

Ff checken wat die kleine aan het doen is..

Queen of the hill!!

Ben je nou dan eindelijk eens klaar met die camera?!
Onze prachtige prinses, ze doet het geweldig!!
Moderator: moderatorteam

Rami schreef:Ze is echt heel leuk!
Hihi, ze heeft een lekker buikje inderdaad.Rami schreef: (En volgens mij heeft ze het qua eten goed gehad in 't gastgezin)
Leane schreef:Dat was ook mijn eerste reactie bij het zien van die foto's.. Die is drachtig :N:alm@ schreef:Ik wou al vragen of ze drachtig is :N:Rami schreef:Ze is echt heel leuk!
(En volgens mij heeft ze het qua eten goed gehad in 't gastgezin)
![]()
Het is een leukerd
Haha, ja een pensje idd! Nou ja, je laat 'r lekker rondjes rennen met Sjon, dan is ze binnen no-time slank!Maylala schreef: Hihi, ze heeft een lekker buikje inderdaad.Wat overigens wel apart staat, je kunt namelijk wel 4 ribben zien, ieder ruggenwerveltje voelen, en haar flanken zijn behoorlijk ingevallen. Maar dat pensje heeft ze dan weer wel.
![]()
We gooien het er maar op dat ze nog moet uitzwaren.:N:
Dat zijn de zandvoortse duinen, achter het naakstrand zegmaar.Frenk schreef:Ik vind haar mooi
En dat gebied ziet er leuk uit, waar is dat?
Oh en trouwens.. Ga je ook nog met haar op cursus, of ben je dat niet van plan?
Naakstrand? Zegt me ook al nietsMaylala schreef:Dat zijn de zandvoortse duinen, achter het naakstrand zegmaar.Frenk schreef:Ik vind haar mooi
En dat gebied ziet er leuk uit, waar is dat?
Oh en trouwens.. Ga je ook nog met haar op cursus, of ben je dat niet van plan?![]()
Cursus ga ik denk ik wel doen, als ze helemaal 100% gesetteld en op haar gemak is hier. Ze is heel slim en enthousiast, er is vast wel een leuke hondensport waar ze helemaal mee uit haar dak kan gaan.

Het zijn de duinen vlakbij die laatste strandtent, Havana heet het geloof ik. Verder naar links begint het naaktstrand. Nou, daarachter is het. Je kunt er urenlang heerlijk lopen, kijk alleen wel uit voor herten en konijnen en dergelijke. Wij hadden vandaag ook publiek tijdens de wandeling, 2 reeën en 4 herten. Heb ze helaas niet mooi op de foto gekregen.Frenk schreef:Naakstrand? Zegt me ook al niets
Is dat dat wurmenveld ofzo?
Ik ben al lang op zoek naar een leuke plek in de duinen. Hoe groot is dat gebied?
Ik vermoed dat er zeker wel een sport is die ze leuk vindtGaan jullie ook mee op de winterwandeling?
Ik weet waar wij morgen heen gaanMaylala schreef:Het zijn de duinen vlakbij die laatste strandtent, Havana heet het geloof ik. Verder naar links begint het naaktstrand. Nou, daarachter is het. Je kunt er urenlang heerlijk lopen, kijk alleen wel uit voor herten en konijnen en dergelijke. Wij hadden vandaag ook publiek tijdens de wandeling, 2 reeën en 4 herten. Heb ze helaas niet mooi op de foto gekregen.
Weet zeker dat Frenk het daar geweldig vindt, lekker ravotten en snuffelen, overal spoortjes lopen..
Ik dacht dat jij ook lid was van de KC? Of vergis ik me nu heel ergEn euuhmm.. Winterwandeling?? Ik weet van niks??Zal het even opzoeken, als het een beetje in de buurt is willen we wel mee!

Als je een Tomtom hebt, kun je hem instellen op de Brederodestraat in Zandvoort. Als je daar op de grote bocht parkeert kun je naar hartelust duinroutes bedenken.Frenk schreef:Ik weet waar wij morgen heen gaanSuper zeg! Ik was al een tijdje aan het zoeken, maar ik kon alleen maar vinden dat je met je hond niet in de waterleidingduinen mag komen
Maar dit is dus gewoon open, wat heerlijk. Heb je toevallig een straatnaam, dan kan ik opzoeken hoe we er moeten komen.
Haha, je vergist je een beetje.Ik dacht dat jij ook lid was van de KC? Of vergis ik me nu heel ergEn euuhmm.. Winterwandeling?? Ik weet van niks??Zal het even opzoeken, als het een beetje in de buurt is willen we wel mee!
Super dank je (en ook namens Frenk, dat weet ik wel zekerMaylala schreef:Als je een Tomtom hebt, kun je hem instellen op de Brederodestraat in Zandvoort. Als je daar op de grote bocht parkeert kun je naar hartelust duinroutes bedenken.
Haha, ok sorry.Haha, je vergist je een beetje.Ik had jou eens gepeebeet over de KC, maar ben alleen nog steeds geen lid geworden, haha.
![]()

Gooi het even in de fokkershoekMaylala schreef:Leane schreef:Dat was ook mijn eerste reactie bij het zien van die foto's.. Die is drachtig :N:alm@ schreef:Ik wou al vragen of ze drachtig is :N:Rami schreef:Ze is echt heel leuk!
(En volgens mij heeft ze het qua eten goed gehad in 't gastgezin)
![]()
Het is een leukerd
Nee toch?! :N: :N: :N:
Eind december is ze loops geworden.... Dan kan ze toch nu niet al drachtig&dik zijn?! :N:

Ik zou denken van niet, maar ik heb er ook weinig verstand van.Maylala schreef:Nope, ze zat nota bene bij 2 niet intacte teven.Moos schreef:
Het oppvanggezin had niet toevallig ook een intacte reu in huis? :N:![]()
![]()
25 januari was ze nét niet meer loops. Kan ze dan nu evt al een buik hebben?

Schijndrachtig had ik ook al wel in mijn achterhoofd, ze liep vandaag ineens te slepen met een rubberen kip, en ging daar toen heel knus mee liggen frutten.Moos schreef:Ik zou denken van niet, maar ik heb er ook weinig verstand van.
Met in mijn achterhoofd dat ze loops was geweest dacht ik eigenlijk meteen aan schijndrachtig (ook gezien de 'borstjes'). Maar of dat zo snel al kan weet ik eigenlijk ook niet echt
Pffff....... Dat méén je niet.... :N:crutz schreef:wat een leukerd....
maar idd oogt wel drachtig ja, zeker als je dan dus ook nog er bij zegt dat ze op ribben en rug wel nog mager is.....
je zegt eind dec loops geweest, dan zou ze nu 4 wk kunnen zijn....bij sommige teven (zeker als ze mager zijn) zie je het toch wel snel hoor...een ritje naar de DA is dus denk ik geen overbodige luxe...