En waar zijn wormen van gemaakt?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kivo weer op
Moderator: moderatorteam
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
-
miekmiek
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
-
Fin
- Zeer actief
- JML
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
- Madelief
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): berger de brie débris & beauceron
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Top dat hij het voor je wilde draaien!
Ik heb net eindelijk gebeld en hij heeft inderdaad een compleetversie zonder rund staan! (Kip, rijst, groenten, vitaminen en mineralen).
Ik ben dus helemaal blij en kan dus ook Bonha aan de kivo zetten (allergisch voor koe).
Een keertje een lamspensje en een dag of wat wat andere diersoorten barfen en Bonha heeft een prachtdieet.
Het scheelt namelijk toch wel tijd en gereken, om voor een deel gewoon kant en klaar te voeren.
Helemaal blij hier, maar moet toch op zoek naar een derde vriezertje...want én een NRV voorraad, én een kivo compleet voorraad, én een kivo kipzonderkoecompleet voorraad neemt wel wat ruimte in beslag
.
Ik heb net eindelijk gebeld en hij heeft inderdaad een compleetversie zonder rund staan! (Kip, rijst, groenten, vitaminen en mineralen).
Ik ben dus helemaal blij en kan dus ook Bonha aan de kivo zetten (allergisch voor koe).
Een keertje een lamspensje en een dag of wat wat andere diersoorten barfen en Bonha heeft een prachtdieet.
Het scheelt namelijk toch wel tijd en gereken, om voor een deel gewoon kant en klaar te voeren.
Helemaal blij hier, maar moet toch op zoek naar een derde vriezertje...want én een NRV voorraad, én een kivo compleet voorraad, én een kivo kipzonderkoecompleet voorraad neemt wel wat ruimte in beslag
groetjes Madelief en Yanthe

Het huishouden van Yanthe Steen: Beaucerons de la Bonhardiesse
Voor altijd in mijn hart. Bonha '00 - 26-02-2013

Het huishouden van Yanthe Steen: Beaucerons de la Bonhardiesse
Voor altijd in mijn hart. Bonha '00 - 26-02-2013
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
- ~Tine~
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Australian Kelpie
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
wat dacht je van kippen :N:Nanna schreef:Nou, daaraan herken je de ware vogelkenner hèMarjoleine schreef:Merels eten wormen, Nanna.
En waar zijn wormen van gemaakt?![]()
Ik ging er blindelings van uit dat vogels zaadjes eten en alleen gieren en adelaars vlees. En dan her en der natuurlijk nog de loslopende viseter.

-
Danielle
- Zeer actief
- Contacteer:
- Hayley84
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier
- petra1
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 5
Wij hadden ook de pech achter het net te vissen...
Wel heeft hij 12 kilo vers meegegeven,en ik ga a.s zaterdag maar gewoon vroeg heen,nadat ik vrijdag even gebeld heb
Ik heb het vandaag voor het eerst aan de honden gegeven,maar alleen Dusty en Wallonne hebben het met smaak opgegeten. Denk dat de rest er nog even aan moet wennen,maar dat komt vast goed.
Wel heeft hij 12 kilo vers meegegeven,en ik ga a.s zaterdag maar gewoon vroeg heen,nadat ik vrijdag even gebeld heb
Ik heb het vandaag voor het eerst aan de honden gegeven,maar alleen Dusty en Wallonne hebben het met smaak opgegeten. Denk dat de rest er nog even aan moet wennen,maar dat komt vast goed.
- linda1985
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh springer spaniel en Jack russell Terrier.
- Aantal honden: 3
- Myra
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Berner Sennenhonden
- Contacteer:
- Myra
- Zeer actief
- Contacteer:
Ow, dus het kan nog goedkoperNanna schreef:Myra schreef:Een doos van 12 kilo betaal ik 19 euro voor, dus geloof iets van 1.25 de kilo?linda1985 schreef:ff tussendoor, weet iemand de prijzen van Kivo??Ik betaal 14 euro voor een doos (compleet)
Edit: Maar jij haalt het dus rechtstreeks vanaf de Fabriek, ik haal het uit Noord Holland, en zij haalt het ook rechtstreeks vanuit de fabriek, dus vind het niet vreemd dat ik dan wat meer betaal (in Frieslan, Groningen en Drenthe is het niet eens te koop

Groetjes Marije, Ajana en Bear
*Mike en *Myra
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
- Aantal honden: 1
- petra1
- Zeer actief
Nanna schreef:Myra schreef:Een doos van 12 kilo betaal ik 19 euro voor, dus geloof iets van 1.25 de kilo?linda1985 schreef:ff tussendoor, weet iemand de prijzen van Kivo??Ik betaal 14 euro voor een doos (compleet)
Wij hebben gisteren € 17,50 betaald voor 12 kilo,ook rechtstreeks gehaald in Veldhoven.
- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
- ~Tine~
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Australian Kelpie
Het is volgens mij wel duurder als je minder dan 48 kg neemt. Ik betaal ook maar 1,16 euro per kg in Veldhoven.petra1 schreef:Nanna schreef:Myra schreef:Een doos van 12 kilo betaal ik 19 euro voor, dus geloof iets van 1.25 de kilo?linda1985 schreef:ff tussendoor, weet iemand de prijzen van Kivo??Ik betaal 14 euro voor een doos (compleet)
Wij hebben gisteren € 17,50 betaald voor 12 kilo,ook rechtstreeks gehaald in Veldhoven.
Sem - Australian Kelpie °14-06-2006
Finn - Australian Kelpie °18-03-2020
Finn - Australian Kelpie °18-03-2020
- petra1
- Zeer actief
Dat het dan duurder is dat weet ik. Maar hij had gisteren niet meer liggen dan 12 kilo.
Het was ook verpakt in kilopakken. Geeft niks,gaat hier ook in 1 keer op met 5 honden.
Volgende week zaterdag dan zorgen we dat we er om uiterlijk 10:00 uur zijn en dan nemen we ook meteen 48 kilo mee.
@ Nanna: die brokken hoeveel kilo is dat voor €4,00?
Het was ook verpakt in kilopakken. Geeft niks,gaat hier ook in 1 keer op met 5 honden.
Volgende week zaterdag dan zorgen we dat we er om uiterlijk 10:00 uur zijn en dan nemen we ook meteen 48 kilo mee.
- linda1985
- Zeer actief
- petra1
- Zeer actief
Hmm,dan zaterdag maar eens informeren wat een zak kost.Nanna schreef:Hij verkoopt die brokken alleen per 20 kilopetra1 schreef:
Maar ik had niet zoveel nodig; alleen Charles krijgt weleens wat brok erbij. De zwerfkat die ook weleens rondstruint (en zo vet als modder is) had een zak opengekrabt dus ik heb daar een kilo of 5 van meegekregen.
20 Kilo is bij ons met een goede maand op met 5 honden die er van eten.
Wel een slimme kat om daar te gaan snacken
- Amber
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik betaal 19,90 voor een doos van 12 kilo,,, maar ik haal het hier om de hoek, en dat heeft ook zijn voordelen nu hoef ik geen aparte vriezer voor het vlees aan te schaffen,, en ik hoef niet naar Veldhoven te rijden is toch een kilometer of 80 hier vandaan, dus ik haal elke week een doos.
Groetjes van Amber en een poot van Mack en Kay
- linda1985
- Zeer actief
- Amber
- Zeer actief
- Contacteer:
Nu, snap ik niks meer van de prijzen
Ik haal het nu bij een voorverkoop adres, ik betaal 19,00 euro voor een doos van 12 kilo.
Aangezien ik wel erg veel gebruik, wil ik overwegen om het 1 maal per maand rechtstreeks in Veldhoven te halen!!
Heb Vanochtend gebeld als ik 4 dozen van 12 kilo afneem, dus zelf ophaal in Veldhoven moet ik betalen 60 euro voor 48 kilo.
Waarom zie ik nu hier andere prijzen ?
Ik neem toch aan dat ieder die het daar afhaalt(afhankelijk van hoeveelheid natuurlijk) hetzelfde betaalt!!
Ik haal het nu bij een voorverkoop adres, ik betaal 19,00 euro voor een doos van 12 kilo.
Aangezien ik wel erg veel gebruik, wil ik overwegen om het 1 maal per maand rechtstreeks in Veldhoven te halen!!
Heb Vanochtend gebeld als ik 4 dozen van 12 kilo afneem, dus zelf ophaal in Veldhoven moet ik betalen 60 euro voor 48 kilo.
Waarom zie ik nu hier andere prijzen ?
Ik neem toch aan dat ieder die het daar afhaalt(afhankelijk van hoeveelheid natuurlijk) hetzelfde betaalt!!
- linda1985
- Zeer actief
- Amber
- Zeer actief
- Contacteer:
Mijn ervaring is, dat Kivo wat vetter is, tenminste als ik zie hoe Kay op het moment aankomt, hij is vanaf acht weken op de Carnibest gezet, enlinda1985 schreef:Bedankt voor de info over de prijs, ik voer nu Carnibest en deze vind ik toch erg duur worden, wat zijn de ervaringen met Kivo? Sparrow (welsh springer) blijft nu zo mager en hij krijgt nogal wat te eten/.....
sinds een paar weken staat ie op de Kivo. Aangezien meneertje aardig groeit en ik dus nog twee honden heb ben ik over gegaan op Kivo,, dat scheelt me aardig in de portomonee!!
Zit nu op ongeveer een euro of 20, 25 per week, zou ik alleen Carnibest voeren zit ik op 35 ,40 euro per week.. dat word me een beetje te.
- linda1985
- Zeer actief
- Myra
- Zeer actief
- Contacteer: