Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

vakantieverblijf aan de NL kust

Ervaringen en tips over leuke vakantiebestemmingen sámen met uw hond.
Geef de onderwerpregel svp. een duidelijke titel!

Moderator: moderatorteam

newfy
geregistreerd lid

vakantieverblijf aan de NL kust

Ongelezen bericht door newfy »

Hallo,
Ik wil graag een paar dagjes aan de kust doorbrengen samen met mijn 2 Newfounlanders. Weet iemand een huisje dat dicht bij de strand ligt en waar 2 honden toegestaan zijn? Een hotel of een pension mag natuurlijk ook. Liefst in Noord Holland of Zuid Holland. Wij zijn al een paar keer op Texel geweest en dat is ons goed bevallen, maar ik zoek nu toch iets dichterbij.
Gr. Lina
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

http://www.dogsincluded.nl
Heb je hier al gekeken?
newfy
geregistreerd lid

Ongelezen bericht door newfy »

Yep. Maar de huisjes die hier vermeld staan zijn een beetje aan de dure kant.
Ik ben ook ooit in Strandhotel in Scheveningen met een hond gelogeerd, maar daar laten zij geen 2 honden toe. Bovendien is het ook prijzig...
Petra68
Actief
Mijn ras(sen): yorkshire terrier

Ongelezen bericht door Petra68 »

Afbeelding
Muk

In de meeste kustplaatsen en gebieden moet je je hond in de zomer overdag aangelijnd houden (in verband met het toerisme enz.). Pas vanaf september kun je rustig je hond los laten lopen op het strand en in een aantal plekken in de duinen. In het hoogseizoen kan dat pas vanaf 19.00 uur 's avonds. Dus mocht je je honden lekker willen laten rennen enz. dan kan het misschien handiger zijn om buiten het hoogseizoen op vakantie te gaan.

Op het Newfoundlanderforum wordt er door sommigen ook aan woningruil gedaan voor de vakantieperioden. Wie weet is dat een optie?
Chrisje
geregistreerd lid
Mijn ras(sen): Sint Bernard en 2 Cocker Spaniels

Re: vakantieverblijf aan de NL kust

Ongelezen bericht door Chrisje »

Probeer eens *verwijderd door moderator. Het plaatsen van advertenties en/of homepages met een commercieel doel is niet toegestaan. *

Succes!!
~Suzanne~
Zeer actief

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

Chrisje schreef:Probeer eens http://www.burghduin.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Succes!!
Waanzinnig!

Maar ook "waanzinnig duur".... voor zo'n bedrag ga ik minimaal 3 x een week naar Texel ;-)

Suzanne
Muk

Chrisje schreef:Probeer eens *verwijderd door moderator. Het plaatsen van advertenties en/of homepages met een commercieel doel is niet toegestaan. *

Succes!!
Kun je niet eens opbokken met je reclame?
Dat je zonodig een vakantiehuis of wat dan ook hebt (zo zijn er hier wel meerdere op dit forum) wil nog niet zeggen dat je dit zo kunt promoten door antieke topics te pas en te onpas omhoog te schoppen om maar te kunnen spammen.
Plaats reactie

Terug naar “Vakantie met de hond”