Lieve Liam

Moderator: moderatorteam
Wat een prachtig plaatje, vol liefde en rust.Zoek stok! schreef:
]
Ontroerende fotoTiny schreef:Wat een prachtig plaatje, vol liefde en rust.Zoek stok! schreef:
]

Ik vind dit ook wel erg leuk om te zien van LiamInge O schreef:ik moest vooral hierom lachen : liam-met-de-dromerige-oogjes werd plots liam-van-het-ellebogenwerk![]()
![]()
Ja echt leuk! Als je hem zo ook op deze foto ziet en hem verder niet kent stel je er ook een heel ander hondje bij voor.MJ schreef:Leuk hè ?! Brammie is gewoon een liefie..die keek niet op of om van die poot van Liam . Was wel humor.Rosa schreef:
Ik vind dit ook wel erg leuk om te zien van Liamen Bram die het gewoon ook maar toe staat (vast vanwege de lekkere dingen van MJ).
Liam of Bram?Rosa schreef:Ja echt leuk! Als je hem zo ook op deze foto ziet en hem verder niet kent stel je er ook een heel ander hondje bij voor.MJ schreef:Leuk hè ?! Brammie is gewoon een liefie..die keek niet op of om van die poot van Liam . Was wel humor.Rosa schreef:
Ik vind dit ook wel erg leuk om te zien van Liamen Bram die het gewoon ook maar toe staat (vast vanwege de lekkere dingen van MJ).

Liam!Zoek stok! schreef:Liam of Bram?Rosa schreef:Ja echt leuk! Als je hem zo ook op deze foto ziet en hem verder niet kent stel je er ook een heel ander hondje bij voor.MJ schreef:Leuk hè ?! Brammie is gewoon een liefie..die keek niet op of om van die poot van Liam . Was wel humor.Rosa schreef:
Mannetje heeft best verschillende gezichtjes, maar dat wist je idd al.Rosa schreef:Ja echt leuk! Als je hem zo ook op deze foto ziet en hem verder niet kent stel je er ook een heel ander hondje bij voor.MJ schreef:Leuk hè ?! Brammie is gewoon een liefie..die keek niet op of om van die poot van Liam . Was wel humor.Rosa schreef: