Hollands glorie...
Voor de liefhebbers, de rest van de serie staat hier: http://www.bonfoto.nl/Hollandse_herder_langhaar/
Moderator: moderatorteam

Thanks enne... LOL dat jij dat nu vraagt...Kika schreef:
Toeval of uitgekiend?Mooi hoor precies voor die boom.
Ook dit zijn weer plaatjes enne wat gaat ie hard hé op foto nr 2, de snelheid is daar goed op te zien.
Geschoten die maandag dat jij niet kon *lach* Ik zal dat eens vragen van die oren, dat was mij ook al opgevallen. Het geeft ze een wat zachtere uitdrukking vind ik, misschien willen ze dat juist bij de Hollanders?LongFields schreef:Mooie serie weer Bonnie!![]()
Het enige jammere (maar daar kun jij niets aan doen) is dat ik bij de foto's waar de kop van de hond van voren te zien is, de oren zo wijd uit elkaar staan. Bij mijn ras is dat niet gewenst, ik heb geen flauw idee of daar bij de HH ook iets over vastgelegd is hoor, maar ik vind het persoonlijk altijd het mooist als de oren mooi hoog aangezet zijn en alert gedragen worden.
Maar verder is het een plaatje van een hond en heb je hem supermooi vastgelegd.
Dat zou best kunnen, dat weet ik verder ook niet. Ben meer van de Belgen, vandaar.Bons schreef:
Geschoten die maandag dat jij niet kon *lach* Ik zal dat eens vragen van die oren, dat was mij ook al opgevallen. Het geeft ze een wat zachtere uitdrukking vind ik, misschien willen ze dat juist bij de Hollanders?
Ik moet helaas werken morgen. Het zit ook niet mee hè?Bons schreef:Kan je morgen?
Jarakker2000 schreef:heeft de eigenaar van zoran ook een markiesje?Bons schreef:Goed gezienInge schreef:Hey...da's Zoran (toch?)
Prachtige foto's!