Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Mijn zwarte monstertje....
Moderator: moderatorteam
- Trici
- Zeer actief
- Contacteer:
Mijn zwarte monstertje....
wou dit niet bij IM plaatsen wist eigenlijk niet zo goed waar wel; maar wou het toch ff van me af tikken; dus maar hier gezet; excuses als het verkeerd staat....
Sinds 1 januari zijn mijn vriend (nou ja ex dus) en ik uit elkaar; het hoe en waarom doet er niet toe, Ik heb mn lieve zwarte monstertje, Sammie, mn lab van 3,5 met heel veel pijn in mijn hart achter gelaten...Van oorsprong is hij van mijn ex, want in eerste instantie; ik vond een hond wel leuk maar laaaaang niet zo leuk als hij (toen) , hij heeft me overgehaald en ik ben gaan zoeken naar een diertje wat een nieuw goed mandje zocht....en zo uiteindelijk bij Sam uitgekomen....
Dier was een jaartje oud en baasjes konden er niet mer vor zorgen omdat er (volgens zeggen) meer gewerkt moest gaan worden....
Ge emailt; fotos gezien en verliefd....afspraak gemaakt om te gaan kijken en kwam er toen achter dat hij in Huissen woonde :N:
Oei; zelf geen auto; wie krijg k zo gek vanaf Delft daar heen te gaan?
Uiteindelijk mijn vader zo gek gekregen; want ik moest en zou minimaal gaan kijken....en wat ben ik blij dat ik (we toen nog) dat gedaan hebben; hij sprong bij binnenkomst als een dolle tegen ons op en heeft dat een kwartier vol gehouden....hij was zoooo lief....mee genomen dus en vanaf huissen dus met sam weer terug naar delft; lange rit tussen door gestopt om te laten plassen en verder geen 10sec last van hem gehad; hij zat uit het raam te kijken en vond het mega spannend allemaal...
Eenmaal thuis vloog 1 van de 2 katten letterlijk de lamellen in; met die kat is ie nog steeds geen vriendjes, maar ze tolereren elkaar....
Als onze Jay op een kleed op de grond lag te spelen en er kwam visite; rent Sam als een dolle door het huis, maar niet 1x heeft hij een poot per ongeluk op hem gezet omdat hij toch wel voorzichtig was als hij in de buurt van Jay kwam....
Als wij allemaal uit bed kwamen s morgens vroeg tilde sam; die s nachts de bank had ingepikt alleen zijn kop even op om te kijken wie het was; behalve bij mijn dochtertje(de middelste); dan tilde hij zijn kop op en zodra hij dan zag dat zij het was MOEST en ZOU hij van de bank af; naar haar toe om net zo lang te ' zeuren' tot ze hem een aai gaf...
En nu; k zal Sammie nog af en toe zien maar het zal heeeeel anders zijn als dat het was....
Lieve Sammie k houd van je lief zwart monstertje!
Sinds 1 januari zijn mijn vriend (nou ja ex dus) en ik uit elkaar; het hoe en waarom doet er niet toe, Ik heb mn lieve zwarte monstertje, Sammie, mn lab van 3,5 met heel veel pijn in mijn hart achter gelaten...Van oorsprong is hij van mijn ex, want in eerste instantie; ik vond een hond wel leuk maar laaaaang niet zo leuk als hij (toen) , hij heeft me overgehaald en ik ben gaan zoeken naar een diertje wat een nieuw goed mandje zocht....en zo uiteindelijk bij Sam uitgekomen....
Dier was een jaartje oud en baasjes konden er niet mer vor zorgen omdat er (volgens zeggen) meer gewerkt moest gaan worden....
Ge emailt; fotos gezien en verliefd....afspraak gemaakt om te gaan kijken en kwam er toen achter dat hij in Huissen woonde :N:
Oei; zelf geen auto; wie krijg k zo gek vanaf Delft daar heen te gaan?
Uiteindelijk mijn vader zo gek gekregen; want ik moest en zou minimaal gaan kijken....en wat ben ik blij dat ik (we toen nog) dat gedaan hebben; hij sprong bij binnenkomst als een dolle tegen ons op en heeft dat een kwartier vol gehouden....hij was zoooo lief....mee genomen dus en vanaf huissen dus met sam weer terug naar delft; lange rit tussen door gestopt om te laten plassen en verder geen 10sec last van hem gehad; hij zat uit het raam te kijken en vond het mega spannend allemaal...
Eenmaal thuis vloog 1 van de 2 katten letterlijk de lamellen in; met die kat is ie nog steeds geen vriendjes, maar ze tolereren elkaar....
Als onze Jay op een kleed op de grond lag te spelen en er kwam visite; rent Sam als een dolle door het huis, maar niet 1x heeft hij een poot per ongeluk op hem gezet omdat hij toch wel voorzichtig was als hij in de buurt van Jay kwam....
Als wij allemaal uit bed kwamen s morgens vroeg tilde sam; die s nachts de bank had ingepikt alleen zijn kop even op om te kijken wie het was; behalve bij mijn dochtertje(de middelste); dan tilde hij zijn kop op en zodra hij dan zag dat zij het was MOEST en ZOU hij van de bank af; naar haar toe om net zo lang te ' zeuren' tot ze hem een aai gaf...
En nu; k zal Sammie nog af en toe zien maar het zal heeeeel anders zijn als dat het was....
Lieve Sammie k houd van je lief zwart monstertje!

-
slomehippie
- Actief
Re: Mijn zwarte monstertje....
Greetz van Anne en een poot van Sam en Moos
*Life is short, but your here to flower!*
*Life is short, but your here to flower!*
- Liesbeth
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Hanneke2
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Moeilijk hoor. Kan je nog wel door 1 deur met ex? Dan zou ik voorstellen dat je lekker oppast als dat nodig is, dat je toch nog een beetje je band met je hond houdt.
Jack is nog steeds bezeten van mijn ex, en hij gaat er heel graag naar toe (Lilo ook, hoewel zij pas na de scheiding bij mij kwam, maar Jacks enthousiasme werkt aanstekelijk.
)
Sterkte!
Jack is nog steeds bezeten van mijn ex, en hij gaat er heel graag naar toe (Lilo ook, hoewel zij pas na de scheiding bij mij kwam, maar Jacks enthousiasme werkt aanstekelijk.
Sterkte!
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
- Trici
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat zou een optie zijn inderdaad; kan nog door 1 deur met ex; moet ook wel vind ik ivm de kinderen; en de kinderen zijn dus ook de reden dat er relatief weinig oppas nodig is voor Sam, en waar door wij toen dus oa vonden dat we een hond een goed huis konden bieden; door de kinderen ben je relatief huisgebonden natuurlijk; en aangezien we voor een co-ouderschap gaan; kinderen week bij mij, dan week bij hem etc zal ook hij veel huis gebonden blijven 

- Hanneke2
- Zeer actief
Als het maar enigszins kan zou ik die goeie relatie met ex in ere houden, voor je kinders en hond is dat gewoon heel lekker en veilig. Ik weet dat het niet altijd mogelijk is, maar ik beschouw ex als een hele goeie vriend, en dat is echt voor alle betrokken partijen alleen maar positief. De honden hebben vorig jaar een week bij hem gelogeerd toen dochter en ik op vakantie waren, en trauma-Lilo heeft dat alleen kunnen doen omdat ze alsmaar van de kinders en mij en vooral van Jack
meekreeg dat het een goeie kerel is die je kan vertrouwen.
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
- Trici
- Zeer actief
- Contacteer:
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Jacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): retrievers
- Contacteer:
- *Linda*
- Zeer actief
Ik neem aan de je ex overdag werkt? Het lijkt me dan ook geen ideale situtatie om de hond dan bij hem te laten, hij zal toch bij jou, die de hele dag thuis is, beter af zijn? Misschien ziet je ex dat straks ook in en kun je inderdaad afspreken dat de hond, bijvoorbeeld op werkdagen, bij jou is? Dat zou fijn zijn voor alle partijen 

- MJ
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Mi
- Actief
- leonie26
- Actief
- tibetaantje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 1 tibetaanse spaniel
- Locatie: (je kunt niet alle honden van de wereld redden maar je kunt wel de wereld van 1 hond redden!!)
-
Fin
- Zeer actief
Dat zou ook mijn suggestie zijn. Hou er alleen wel rekening mee dat het voor je ex heel confronterend kan zijn om thuis te komen in een leeg huis zonder kinderen èn zonder hond. Misschien meer iets om te opperen als het allemaal iets minder rauw is, dan heb je ook meer kans dat hij er open voor staat.Jacky schreef:kunnen jullie niet afspreken dat hij hoort bij het co-ouderschap, als de kinderen bij jou zijn is Sam dat ook, zijn ze bij hem is de hond dat ook.
![]()
Sterkte ermee, leuk is het niet.
- Trici
- Zeer actief
- Contacteer:
Helaas bleek alle opties en suggesties niet uitvoerbaar; niet betreft de kids, en niet betreft de hond, vanmiddag kreeg ik nieuws dat Sammie herplaatst is....althans....daar gaat iedereen van uit, er is ontzettend veel gebeurd waar door het contact met mijn ex op het moment nul is, spijtig genoeg......en nu dus het bericht dat Sammie, nou ja, in ieder geval weg is.....en hoewel ik sammie al een tijdje alleen maar in het voorbij gaan zag.....doet het me zeer, ik heb van begin af aan gezegd; mocht je sammie ooit weg willen doen, of t gaat niet met je werk of wat dan ook; laat het me weten....
Jammer genoeg dus niet gebeurd....
Kan alleen maar Hopen dat Sammie het goed heeft....
Jammer genoeg dus niet gebeurd....
Kan alleen maar Hopen dat Sammie het goed heeft....

- Cedhil
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Witte herder
ach jee....misschien kun je contact zoeken met de mensen waar hij herplaatst is? Wat rot om te horen zeg... 

- Shibby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
Ach wat vreselijk
Sterkte
Sterkte

Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Hè bah wat vreselijk naar om zo opeens helemaal zonder Sammie te zitten!
Spijtig dat je het niet wist zeg. Hopelijk kan je er nog achter komen waar hij is, om op z'n minst afscheid te nemen!

Spijtig dat je het niet wist zeg. Hopelijk kan je er nog achter komen waar hij is, om op z'n minst afscheid te nemen!
-
Fin
- Zeer actief
Owww, wat erg...
En wat gemeen van je ex zeg. 
- StormenRoxy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising en engelse Cockerspaniel
Labrador - Aantal honden: 1
-
jacq1970
- Zeer actief
- Contacteer:
op dit soort momenten komt idd de nare kant van de mens naar boven, wat een minne klote streek van hem bah... waardeloos mens noem ik dat dan.
Hopelijk gaan de afspraken wat betreft d ekinderen wel goed, laat die nou ook nog niet eens de dupe zijn.
Hopelijk gaan de afspraken wat betreft d ekinderen wel goed, laat die nou ook nog niet eens de dupe zijn.
- Trici
- Zeer actief
- Contacteer:
Helaas, dat laatste ook niet....maar goed, ooit word hij er voor gestraft, ben ik van overtuigd.....

Allway's in my heart