Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Nog een paar foto's van de Oudejaarswandeling
Moderator: moderatorteam
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Nog een paar foto's van de Oudejaarswandeling
Hoi allemaal,
Gisteren was er ook een mevrouw met twee Sint Bernards die het niet aandurfde om haar honde mee te nemen, in verband met het gevaarlijke ijs, maar die wel even is gekomen om foto's te maken. De foto's staan op het Sint Bernardforum, maar ik mocht de link van haar hier op het forum zetten. Dus bij deze: http://www.sintbernardforum.com/phpbb/v ... php?t=2977
Gisteren was er ook een mevrouw met twee Sint Bernards die het niet aandurfde om haar honde mee te nemen, in verband met het gevaarlijke ijs, maar die wel even is gekomen om foto's te maken. De foto's staan op het Sint Bernardforum, maar ik mocht de link van haar hier op het forum zetten. Dus bij deze: http://www.sintbernardforum.com/phpbb/v ... php?t=2977
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Hoi allemaal,
Hierbij een reactie van Marion die gisteren ook mee gewandeld heeft. Ze vroeg me of ik dit voor haar op het forum wilde plaatsen:
Hoi allemaal,
Heel erg bedankt voor het gezelschap gisteren, ik en de honden hebben genoten. Rea, Fenella, Karin, Marieke, heel leuk om ook beeld bij jullie te hebben! MJ heb ik helaas gemist (ja, in het begin wel achteraf zien staan maar ik wilde met wilde Sjaak niet op jullie aflopen), en Moniek B heb ik ook gemist (maar je honden niet).
Wat ontzettend grappig om op het St Bernardforum foto's te zien (en de reactie te lezen ) van de mevrouw die op Jes haar foto's staat.
Het was in elk geval voor herhaling vatbaar. Sjakie vond het ook geweldig en heeft zich keurig gedragen, behalve dat hij in het begin bijna tegen de benen van het baasje van Masha pieste. Sorryyyyy ben niet echt reuen gewend meer zeg maar (Sjakie is een logeetje), maar volgens mij was ik net op tijd met roepen toch?
Nou ja, iedereen in elk geval bedankt voor de gezellige dag!
groetjes Marion, en pootjes van Goldens Saar, Miep en Sjakie
Hierbij een reactie van Marion die gisteren ook mee gewandeld heeft. Ze vroeg me of ik dit voor haar op het forum wilde plaatsen:
Hoi allemaal,
Heel erg bedankt voor het gezelschap gisteren, ik en de honden hebben genoten. Rea, Fenella, Karin, Marieke, heel leuk om ook beeld bij jullie te hebben! MJ heb ik helaas gemist (ja, in het begin wel achteraf zien staan maar ik wilde met wilde Sjaak niet op jullie aflopen), en Moniek B heb ik ook gemist (maar je honden niet).
Wat ontzettend grappig om op het St Bernardforum foto's te zien (en de reactie te lezen ) van de mevrouw die op Jes haar foto's staat.
Het was in elk geval voor herhaling vatbaar. Sjakie vond het ook geweldig en heeft zich keurig gedragen, behalve dat hij in het begin bijna tegen de benen van het baasje van Masha pieste. Sorryyyyy ben niet echt reuen gewend meer zeg maar (Sjakie is een logeetje), maar volgens mij was ik net op tijd met roepen toch?
Groetjes, Karen
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Wat leuk!Scooby schreef:Hoi allemaal,
Hoi allemaal,
Ik vond het ook leuk om eens kennis met haar te maken
Zij ook bedankt iig voor de leuke middag!

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik ken haar verder ook niet, helaas.Hutsje schreef:ah, was zij dat! karen, zou je die foto die ik van haar gemaakt heb door willen sturen?
Groetjes, Karen
- Judith&Jayla
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jayla: nova scotia duck tolling retriever, Masha en zaza : maltezers
- Rea
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse cocker spaniels: Teun en Pien
Engelse cocker spaniels: Lot, Jet en Noor - Locatie: Den Bosch
- Contacteer:
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Via een vriendin van me die ook een Sint Bernard heeft, is de link naar dit topic toch bij de fotografe terecht gekomen en dit was haar reactie:Hutsje schreef:ah, was zij dat! karen, zou je die foto die ik van haar gemaakt heb door willen sturen?
Hahaha, nou ik moest wel heeeel lang zoeken tussen al die doggies hoor, hahaha.
Maar ja, die ene enge Zorro daarboven op de biertank dat MOET ik wel wezen.
Ik dacht een heeeeeel handig plekje te hebben wat niet zo opviel.
Wil je de fotograaf m/v wel bedanken. Hihi. Ik zag er verscheidene met GIGA telelenzen.... echt mooie foto's daar!
Karen bedankt, het zag er super gezellig uit en ik vond het een heel tof initiatief om daar met Oudjaar te wandelen.
Volgend jaar komen de Sint Bernards er vast weer bij!
groetjes,
Hilje
Groetjes, Karen
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
In het echt valt ze best mee, he?Rea schreef: Vond 't ook leuk Marion in levende lijve te zien.
Groetjes, Karen