Hij is er hoor!
De weg naar huis ging heel goed. Hij was eerst 2 minuten aan het krijsen, maar had al gauw door dat hij pas aandacht kreeg als ie stil was, dus ging lekker liggen slapen. Dit heeft ie tot Zwolle gedaan (dus ruim 2 uur). Daar even uitgelaten, hij liep heel zelfverzekerd rond te stappen en was niet echt onder de indruk. Laatste 3 kwartier van de reis afwisselend geblaft en geslapen. Thuisgekomen heeft mijn vriend eerst Jessy & Kiera even snel uitgelaten en toen kwam ik binnen met Mi-Lan op de arm. Kiera & Jessy waren blijer dat wij thuis kwamen en dat het etenstijd was, dan dat ze het pupje opmerkten. Ik voelde Mi-Lan grommen, dus gelijk op de grond gezet. Het was eigenlijk gelijk goed.
Hij is wel wat pieperig en blafferig, vooral als hij aandacht wil hebben. Hij gaat dan voor je zitten en blaffen. We negeren dat maar gewoon, gaat vanzelf over. Hij leert het al aardig, en blaft niet meer zo veel als gisteravond.
Vannacht ook goed gegaan. Hij heeft 2 minuten gejankt (hij zat in de bench naast mij), en toen een beetje gepiept, en binnen 10 minuten sliep hij. Af en toe werd ik wakker, dan piepte hij heel eventjes en sliep weer. Om 3 uur moest ie plassen, en daarna heeft hij tot 7 uur doorgeslapen.
Kiera vind het helemaal geweldig. Jessy ook wel, maar die heeft af en toe zoiets van: wat moet ik hier nou mee?
Een filmpje: eerste gedeelte is van gisteravond (was ie dus net een uurtje bij ons thuis) en tweede deel van vanochtend.