en dan ineens slaat het om in geslijm.

Moderator: moderatorteam

Alvast begonnen aan het KerstdinerAbischa schreef:
:N: outch!
Blow is een peruaan , ze hebben het binnen niet koud , ben zelf een koukleum dus de cv staat lekker hoogYvetteJ schreef:Of is Blow nou een Peruaan????YvetteJ schreef:Leuke foto's weer!
Hebben je nakers het binnen niet koud trouwens? Ik krijg het houd als ik er naar kijk haha, maar goed, ben ook geen Chinees/MexicaanBen helemaal de kluts kwijt...

Ah oke, thanks weet ik dat ook weerjip007 schreef:Blow is een peruaan , ze hebben het binnen niet koud , ben zelf een koukleum dus de cv staat lekker hoogYvetteJ schreef:Of is Blow nou een Peruaan????YvetteJ schreef:Leuke foto's weer!
Hebben je nakers het binnen niet koud trouwens? Ik krijg het houd als ik er naar kijk haha, maar goed, ben ook geen Chinees/MexicaanBen helemaal de kluts kwijt...
misschien wel een beetje , maar dan kruipen ze tegen elkaar aan of zoeken een warme dog om tegen aan te liggen. In onze slaapkamer is het wat koeler en daar kruipen ze altijd gelijk onder het dekbedYvetteJ schreef: Ah oke, thanks weet ik dat ook weerMaar zouden ze het anders wel koud hebben binnen?