Vorige week dinsdag ben ik met Joy naar de da geweest, waarschijnlijk kennelhoest, keeltje was dik/ontstoken/geirriteerd en gaf over.
Antibiot. gekregen maar ze bleef rare geluiden maken en overgeven, dat laatste ook uit het niets zonder dat hoesten eraan vooraf ging. Ook was ze vaak aan haar lippen aan het likken en aan het smekken wat ze ook altijd doet voor ze overgeeft dus dat gaf mij de indruk dat ze ook misselijk was.
Gezien dit met een aantal dagen moest verbeteren vandaag toch gebeld en moest weer even langskomen. Haar keel was wat rustiger maar de koorts was wel gestegen en ze geeft nog steeds over dus heb een zwaardere kuur meegekregen en iets tegen de misselijkheid.
Hoop dat ze gauw weer wat opknapt, gelukkig eet en drinkt ze goed, ook haar ontlasting is goed en verder is ze wel vrolijk.
Moet toch rustig aan doen met haar, dus trainen op de hondensportvereniging moet even wachten. Heb haar maar aan de flex uitgelaten, voor het geval ze ineens het idee kreeg om met dit koude weer een duik te gaan nemen.
Hopen dat ze gauw weer beter wordt, had niet verwacht dat de koorts toch gestegen zou zijn (ze gedraagt zich ook niet echt ziek), dacht dat met kennelhoest het overgeven alleen na/tijdens het hoesten gebeurde, hebben jullie daar ervaring mee gehad?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Joy niet lekker
Moderator: moderatorteam
- Laura-Joy
- Zeer actief
- Femia
- Zeer actief
- Contacteer:
Harrie is momenteel ook beroerd. Gisteravond niet gegeten en weigert zelfs stukjes kip(doet hij een moord voor) en hondenkoekjes. Een ieniemienie beetje kattenvoer gaat er dan nog in.
Naar buiten wil hij ook niet verder dan 100 meter, 1 plasje en terug.
Vanmorgen heb ik vrij genomen en straks bellen voor een afspraak bij de DA.

- Laura-Joy
- Zeer actief
Oh vervelend zeg!Femia schreef:Harrie is momenteel ook beroerd. Gisteravond niet gegeten en weigert zelfs stukjes kip(doet hij een moord voor) en hondenkoekjes. Een ieniemienie beetje kattenvoer gaat er dan nog in.
Heb je inmiddels al gebeld?

- Femia
- Zeer actief
- Contacteer: