We zijn na vele dingen proberen en onderzoeken daar naar toe gegaan om Billy volledig te laten onderzoeken omdat ik gek werd van onzekerheid. Ze hebben een MRI scan gemaakt waar ze ruim 3 uur mee bezig zijn geweest. Ook in Utrecht hadden ze nog wel goede hoop. Maar helaas, ze hebben niets afwijkends kunnen vinden en dan blijft er dit nog over.
Inmiddels is het december en zijn we ruim 1,5 jaar verder na de eerste klachten.
Billy heeft nog een mooie tijd gehad maar nu hoeveel pijn het me ook doet zegt m'n verstand dat we hem binnenkort rust moeten geven.
Gevoelsmatig kan ik het eigenlijk niet.
Hij kan nog maar moeilijk mee komen. Valt regelmatig om en zijn achterhand is zo slap.
Ook in huis is het lastig voor hem. Maar wat ik nog het allermoeilijkste vind is dat zijn koppie zo fris blijft. Hij blijft het gewoon proberen. Hij wil ZO graag maar het lukt bijna niet meer.
Het is moeilijk om hier in een paar regels te beschrijven hoe Billy nu is en wat hij nog kan.
Is er iemand die hier ervaring mee heeft gehad?
Ook ben ik aan het kijken naar welk crematrorium ik Billy zal gaan brengen als het zover is. Ik zoek iets in omgeving Rotterdam/Den haag. Hierover zal ik ook nog een nieuw topic openen.

TARAK