Is al behoorlijk groot geworden

Moderator: moderatorteam

Ze is nogal woest behaardkitty2 schreef:oohw wat is ze een heerlijke robbedoes geworden Netty!!
Het gaat enorm hard.MJ schreef:Oh nou zeg !
Wat gaat het toch hard hè...!
Mooi meisje (die lekkere blik in d'r oogjes is hetzelfde gebleven .![]()
)
Ik ben ook helemaal gek met Rana hoormarian* schreef:Dat mag je ook zijn met haar(en met Rana ook natuurlijk)ranetje schreef:Ik ben enorm gelukkig met haar![]()
Het is een lieffie

Ik vind de hondjes schattig als pup, maar ben ook altijd weer blij als die eerste puppytijd er op zitjipoo7 schreef:wat leuk om te zien , ik vind het altijd jammer dat ze zo snel volwassen worden![]()
Dat is al een mooi voortekenInge O schreef:nou, dat belooft, als ik naar mijn eigen ervaring kijk : nestje (hier) met maar 1 teefje, blond (ik wilde zwartbruin), dus tja, veel keuze was er niet maar ze werd wel mijn allersuperste superspookjeranetje schreef: Ik vind het verrassend dat Ita zo helemaal is wat ik zou willen van een hond, zonder dat ik haar heb kunnen uitkiezen![]()
Het moest zo zijn denk ik.
.
En daar ben je ook zo happy mee?basil schreef:aan Tapaz kon ik ook niks uitkiezen. die werd me ook in de schoot geworpenInge O schreef:en vera van marloes, nog zo eentjeranetje schreef:Dat is al een mooi voortekenInge O schreef: nou, dat belooft, als ik naar mijn eigen ervaring kijk : nestje (hier) met maar 1 teefje, blond (ik wilde zwartbruin), dus tja, veel keuze was er niet maar ze werd wel mijn allersuperste superspookje.
.
En Yanthe van Madelief!!:I:Inge O schreef:en vera van marloes, nog zo eentjeranetje schreef:Dat is al een mooi voortekenInge O schreef:nou, dat belooft, als ik naar mijn eigen ervaring kijk : nestje (hier) met maar 1 teefje, blond (ik wilde zwartbruin), dus tja, veel keuze was er niet maar ze werd wel mijn allersuperste superspookjeranetje schreef: Ik vind het verrassend dat Ita zo helemaal is wat ik zou willen van een hond, zonder dat ik haar heb kunnen uitkiezen![]()
Het moest zo zijn denk ik.
.
.

Elke dag of week een foto post ik niet zo snelMadelief schreef:En Yanthe van Madelief!!:I:
Maar wat is ze léuk geworden zeg! En best al een stevige tante!
Jij post wel wat weinig foto's van haar hoor!!
![]()
Die 1-na-laatste foto is geweldig!!
Dat is inderdaad leuk om te zien.drent.lover schreef:wat een verschil zeg als je de foto's zo onder mekaar ziet, heerlijk koppie heeft ze
Die stukjes (nou ja zeg maar stukkenmarian* schreef:En stukjes bos(het fietspad lijkt me niet zo'n goede optie meerranetje schreef:Lucht genoeg om een paar velden goed af te zoeken)
Ze is prachtig Nettie!!ranetje schreef:En daar ben je ook zo happy mee?basil schreef:aan Tapaz kon ik ook niks uitkiezen. die werd me ook in de schoot geworpenInge O schreef:en vera van marloes, nog zo eentjeranetje schreef: Dat is al een mooi voorteken.
![]()
Vera is inderdaad ook zo'n voorbeeld

Het matchen tussen de honden onderling ligt hier iets "genuanceerder" dan bij Saar en VeraMoos schreef:Ze is prachtig Nettie!!
En inderdaad heel grappig dat er meerdere voorbeelden zijn van 'niet echt te kiezen' en dan zulke heerlijke echte matchen!