Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zomaar opeens piepen/janken?
Moderator: moderatorteam
- Hanneke2
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Zomaar opeens piepen/janken?
Jack lag gewoon te slapen en opeens begon hij vreselijk te piepen en te janken, echt alsof hij hele erge pijn had. Hij bleef doorgaan terwijl hij helemaal wakker was, kwam overeind met zijn oren plat in zijn nek en staart helemaal tussen zijn benen en toen stopte het. Hij lijkt nu verder ook niks te mankeren, is weer gewoon ergens gaan liggen en is gewoon relaxed.
Het leek voor geen meter op dromen ofzo, volgens mij had hij echt pijn. Ik ben nog wel effe op en ik hou het in de gaten, maar wat zou het kunnen zijn, iemand een idee?
Het leek voor geen meter op dromen ofzo, volgens mij had hij echt pijn. Ik ben nog wel effe op en ik hou het in de gaten, maar wat zou het kunnen zijn, iemand een idee?
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
- Hanneke2
- Zeer actief
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
- Hanneke2
- Zeer actief
Voorlopig ligt hij heerlijk languit te slapen op de bank, ik ga er maar even van uit dat het een incident was. Ik schrok me wel de blaren, wat kunnen er toch een hoop scenario's door je hoofd gaan in een paar minuten. :N:alm@ schreef:Zou best kunnen. Ik hoop dat het hierbij blijft
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
-
Addy
het zou inderdaad heel goed kramp kunnen zijn, als het nog eens gebeurd misschien heel voorzichtig zijn poot masseren ?Hanneke2 schreef:Voorlopig ligt hij heerlijk languit te slapen op de bank, ik ga er maar even van uit dat het een incident was. Ik schrok me wel de blaren, wat kunnen er toch een hoop scenario's door je hoofd gaan in een paar minuten. :N:alm@ schreef:Zou best kunnen. Ik hoop dat het hierbij blijft
- freskin
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): schotse herder, SWH
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3

TARAK