je ziet het ook alleen als ie opstaat en gaat lopen of wat relaxed gaat lopen. Ik heb geen idee waardoor maar goed ze zijn wild dus het verbaasd me ook niet echt.
alleen wat nu? na hem goed geobserveerd te hebben heb ik dus de conclusie getrokken dat het probleem in zijn linkerschouder zit.
net stukje met hem gelopen, ook in draf, dan is het even en dan loopt ie goed, maar als ie weer langzaam loopt door het huis dan lijkt het soms net alsof ie even door zn schouder "knikt" dan gaat ie er door en draait ie ff zn elleboog flink uit.
moeilijk uitleggen maar misschien ziet iemand het voor zich
wat is nu wijsheid?
rust houden? aankijken? flink aan de lijn uitlaten of juist niet? en paar dagen niet laten spelen ?
of moet ik naar de chiropractorof fysio?
zal ik arnica tabletjes geven? en zo ja hoeveel ?
weet iemand trouwens een goede chiropractor of fysio voor honden? ( ben ik zoizo eens benieuwd naar
ik heb verder geen ervaring hiermee, kalusha heeft wel eens een schouderblessure gehad maar dat was toch anders en met enkel rust was dat na een paar dagen over.
Cy heeft ook eens zijn heup zwaar geblesseerd, daar kreeg hij metacam voor, maar dat was veel ernstiger dan dit ( op het oog dan )
als het erger word of niet beter word ga ik zoizo naar de DA.