Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Bench verplaatsen

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Laura-Joy
Zeer actief

Bench verplaatsen

Ongelezen bericht door Laura-Joy »

Toen ik 2 jaar geleden in dit huis kwam wonen had ik wat problemen met de bekabeling waardoor ik mijn huis daarnaar tijdelijk heb ingericht.
Inmiddels is dat probleem allang verholpen en wil ik nu ik even wat meer tijd heb toch de indeling van de huiskamer zo maken als ik dat eigenlijk graag zou willen hebben en hoe het ook qua ruimte een stuk praktischer is.

Ik heb een vierkante woonkamer met een open keuken links als je binnenkomt, nu staan de bank en tv ook links en de eettafel, bench en servieskast rechts. Ik wil het gaan spiegelen dus alles dat links staat naar rechts en andersom. De bench zou dus precies aan de overkant komen te staan. Wel tussen de eettafel en servieskast waartussen hij nu ook staat (een beetje beschut plekje waar vanuit ze wel zelf de hele kamer kan overzien).

Nu vroeg ik me af of dat voor problemen kan gaan zorgen bij Joy. Kan me voorstellen dat het even verwarrend zal zijn als 'in de bench' ineens aan de andere kant van de kamer is (niet dat ze er veel in zit, alleen met eten op 4 dagen zit ze erin omdat wij eigenlijk altijd op de grond aan de salontafel eten en als als ze rust wil of nat is :denken: gaat ze er uit zichzelf inliggen).
Het meest ligt ze in haar pluchen mandje die half onder de eettafel staat, maar daar verwacht ik de minste problemen mee omdat we die vaak meenemen op bezoek en ze die eigenlijk op elke plek wel opzoekt.

Hebben jullie daar ervaring mee? heeft dit voor problemen of verwarring gezorgd?
Het is niet een hondje dat snel gestressed is, ze past zich makkelijk aan maar dit gaat toch om haar eigen ' plekjes'. Laatst had ik even een koelkast midden in de kamer staan, dan blaft ze er een paar keer tegen en dan is het weer over.

Joy heb ik nu 10,5 maand, van pup af aan en het heeft tot nu toe altijd zo gestaan.
Afbeelding
Ayka-Zira-Honey
Zeer actief

Ongelezen bericht door Ayka-Zira-Honey »

neej hoor... naar mijn idee kan het geen kwaad...

ik schuif regelmatig met de boel (bensh) en de dames liggen hier ook steeds in een andere bensh ....(doen ze zelf.. als ik sávonds voor ik ga slapen bensh roep duiken ze zelf het plekje in waar ze die nacht willen slapen....)

zijn ze zo gewend..
Afbeelding
groetjes van Ayka,Zira en Honey
Angel
Zeer actief

Ongelezen bericht door Angel »

gewoon verplaatsen.
en haar gelijk de plaats waar haar bench staat laten zien en haar er ff in laten liggen..
misschien dat ze daarna nog een paar keer naar de verkeerde kant loopt maar dat is ook zo over. :wink:

suc6 ermee
groetjes Angel en een poot van Boes
Afbeelding
Laura-Joy
Zeer actief

Ongelezen bericht door Laura-Joy »

Dankjullie voor de reacties, ik ga het ook maar gewoon doen van de week (al vrees ik dat ik niet alles zelf van z'n plek krijg, gelukkig heb ik maar een kleine huiskamer dus hoef ik maar een stukje!).
Als ze er niet in gaat zelf met eten ga ik wel even terug naar het belonen met het op commando naar haar plek gaan.
Afbeelding
C@rmen

Ongelezen bericht door C@rmen »

Ik gooi hier zo vaak de meubels om en dan komt het ook wel eens voor dat het kussen of de bench word verplaats..heb er nog nooit bij nagedacht of de jongens dat wel begrepen :wink:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”