Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Vorige keer vroeg er iemand of het de moeite was om hier te gaan wandelen met de hond. Nou wij hebben het ontzettend naar ons zin gehad en de honden ook. We hebben die dag twee keer de natteneuzen route gevolgd.
ingrid2112 schreef:wat een mooi gezicht! Als er nog es zo'n wandeling op komst is, tip me dan maar!
wil ik best doen hoor maar eventueel kan je zelf ook kijken of bepaalde forums die ik niet weet of ik die mag noemen maar als je ze wil weten moet je even een gil geven kan ik je een pbtje sturen.
wil ik best doen hoor maar eventueel kan je zelf ook kijken of bepaalde forums die ik niet weet of ik die mag noemen maar als je ze wil weten moet je even een gil geven kan ik je een pbtje sturen.
Graag! had al eens op het wolfhondenforum gekeken, maar zag niet echt wandelingen staan. Ik vind het zulke mooie honden, saarloos en tsjech,
ben benieuwd hoe ze in "het echie ""zijn.
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Graag! had al eens op het wolfhondenforum gekeken, maar zag niet echt wandelingen staan. Ik vind het zulke mooie honden, saarloos en tsjech,
ben benieuwd hoe ze in "het echie ""zijn.
Heb je een pbtje gestuurd.
En ja het zijn fantastische honden(vind ik) maar echt duidelijk niet voor iedereen geschikt
Heejjjjj ! Volgens mij heb ik jullie zien lopen dinsdag.( dat was toch dinsdag of toch zondag grrrrr, ik ben de dagen een beetje kwijt. :N: )
Gaaf zo'n groep !
MJ schreef:Heejjjjj ! Volgens mij heb ik jullie zien lopen dinsdag.( dat was toch dinsdag of toch zondag grrrrr, ik ben de dagen een beetje kwijt. :N: )
Gaaf zo'n groep !
MJ schreef:Heejjjjj ! Volgens mij heb ik jullie zien lopen dinsdag.( dat was toch dinsdag of toch zondag grrrrr, ik ben de dagen een beetje kwijt. :N: )
Gaaf zo'n groep !
was zondag
Erg he....ik loop er de laatste tijd te veel om de dagen nog bij te houden maar ik vond het wel een waanzinnig gezicht om zo;n grote groep 'wolven ' te zien lopen op het Leesten.
Gaaf zo'n groep !
Sterker nog, het is Liam die in die groep staat , ik herken hem aan zijn staartje
Jammer dat we niet konden mee wandelen maar een volgende wandeling proberen we er bij te zijn.
Ja was echt zonde dat jullie niet konden was reuze gezellig en ook nog erg gelachen om de bosbruine saarloos maar geloof dat je het verhaal daaromtrend al kent