En dan spelen

Vera kom nouuuuuu!

Joehoeeeeeeeeeeeeeeeee!

Wowww, daar komt ze! Vera jump!

En samen op de uitkijk.
Moderator: moderatorteam

Even nieuwsgierig, wat zou je anders willen zien dan?yamie schreef:je hebt een lekker wijfie![]()
voor mij mag haar kop nog iets anders, maar wellicht komt dat met de tijd

ik weet het niet precies, en begrijp me niet verkeerd , ik vind haar ook mooi, ik zie alleen iets in haar hoofd wat ik niet kan plaatsen, of niet zo goed ken ( ik ken niet zoveel jonge goldens) ietwat flatcoated misschien? wat lang en smal?Moos schreef:Even nieuwsgierig, wat zou je anders willen zien dan?yamie schreef:je hebt een lekker wijfie![]()
voor mij mag haar kop nog iets anders, maar wellicht komt dat met de tijd![]()
Ik heb er te weinig verstand van verder hoor, of ze rastypisch mooi zou zijn of niet, maar aangezien ze mijn hond is vind ik haar wel leuk om te zien
Oh, maar ik zie het ook absoluut helemaal niet als kritiek hoor!!yamie schreef:ik weet het niet precies, en begrijp me niet verkeerd , ik vind haar ook mooi, ik zie alleen iets in haar hoofd wat ik niet kan plaatsen, of niet zo goed ken ( ik ken niet zoveel jonge goldens) ietwat flatcoated misschien? wat lang en smal?Moos schreef:Even nieuwsgierig, wat zou je anders willen zien dan?yamie schreef:je hebt een lekker wijfie![]()
Ik heb er te weinig verstand van verder hoor, of ze rastypisch mooi zou zijn of niet, maar aangezien ze mijn hond is vind ik haar wel leuk om te zien
nah ja, het is ook echt geen kritiek hoor, ik kijk gewoon op een bepaalde manier naar een hond, maar ik denk dat jij en esther dat ook wel kunnen hebben.

daarom vroeg ik het ook aan esther haha, ik weet daar ook niet alles van.Moos schreef:Oh, maar ik zie het ook absoluut helemaal niet als kritiek hoor!!yamie schreef:ik weet het niet precies, en begrijp me niet verkeerd , ik vind haar ook mooi, ik zie alleen iets in haar hoofd wat ik niet kan plaatsen, of niet zo goed ken ( ik ken niet zoveel jonge goldens) ietwat flatcoated misschien? wat lang en smal?Moos schreef:Even nieuwsgierig, wat zou je anders willen zien dan?yamie schreef:je hebt een lekker wijfie![]()
nah ja, het is ook echt geen kritiek hoor, ik kijk gewoon op een bepaalde manier naar een hond, maar ik denk dat jij en esther dat ook wel kunnen hebben.
Ik was gewoon echt alleen maar nieuwsgierig wat je precies bedoelde![]()
Ze heeft inderdaad geen erg brede kop (), en ietwat Flatcoated heb ik eerder gehoord van mensen inderdaad haha, maar of dat zo is zou ik dan ook weer niet weten
![]()
![]()
Volgens mij kan dat wel nog wat breder worden, maar dat weet Esther beter dan ik
Je bent niet raar hooryamie schreef:vertel eens evenNono schreef:Ze ziet er goed uit Marloeshoe zit het met het hoofd, verandert dat nog? ik kan niet zo goed aangeven wat ik "mis" of niet zo mooi vind.
of ben ik gewoon echt raar en heeft ze een geweldige kop? :N:
Ik heb precies hetzelfde als jou. En zat voor ik deze reacties las weer hevig naar dat koppetje te loerenyamie schreef:ik weet het niet precies, en begrijp me niet verkeerd , ik vind haar ook mooi, ik zie alleen iets in haar hoofd wat ik niet kan plaatsen, of niet zo goed ken ( ik ken niet zoveel jonge goldens) ietwat flatcoated misschien? wat lang en smal?Moos schreef:Even nieuwsgierig, wat zou je anders willen zien dan?yamie schreef:je hebt een lekker wijfie![]()
Zie uitleg van Esther twee berichten hierbovenestelle schreef:Ik heb precies hetzelfde als jou. En zat voor ik deze reacties las weer hevig naar dat koppetje te loerenyamie schreef:ik weet het niet precies, en begrijp me niet verkeerd , ik vind haar ook mooi, ik zie alleen iets in haar hoofd wat ik niet kan plaatsen, of niet zo goed ken ( ik ken niet zoveel jonge goldens) ietwat flatcoated misschien? wat lang en smal?Moos schreef:Even nieuwsgierig, wat zou je anders willen zien dan?yamie schreef:je hebt een lekker wijfie![]()
nah ja, het is ook echt geen kritiek hoor, ik kijk gewoon op een bepaalde manier naar een hond, maar ik denk dat jij en esther dat ook wel kunnen hebben.![]()
Ik vind Vera echt prachtig dus begrijp mij ook niet verkeerd haha maar dr kop vind ik zo 'anders'. Lastig uitleggen hoor hahaha.
Het lijkt mij ook een heerlijke hond zo wat ik lees van haar op het forum!

Dank, dankInge O schreef:ik vind haar rankere bouw en bijpassende kop ook prachtig.
Haha, Flatcoat-oogjes, wat zijn dat precies?maar er 'was' ook altijd iets met haar uitdrukking wat ik niet kon plaatsen en jaaa, nu weet ik het : ze heeft flatcoat-oogjes.

Klopt hoor, ze staan inderdaad wat schuinig (schunnigInge O schreef:nee, ik bedoel niet de kleur (anders zou crunch ook flatcoat-oogjes hebbenMoos schreef: Haha, Flatcoat-oogjes, wat zijn dat precies?(*gaat even wat plaatjes van Flatcoats bekijken*).
Ze heeft wel hele donkere ogen, met flink (dik) pigment ook aan de oogranden.), maar het model - ze staan zo wat schuinig (niet schunnig, nee :N:
).
op sommige foto's is het beter te zien als op deze.

Gelezen.Moos schreef:Zie uitleg van Esther twee berichten hierbovenestelle schreef:Ik heb precies hetzelfde als jou. En zat voor ik deze reacties las weer hevig naar dat koppetje te loerenyamie schreef:ik weet het niet precies, en begrijp me niet verkeerd , ik vind haar ook mooi, ik zie alleen iets in haar hoofd wat ik niet kan plaatsen, of niet zo goed ken ( ik ken niet zoveel jonge goldens) ietwat flatcoated misschien? wat lang en smal?Moos schreef: Even nieuwsgierig, wat zou je anders willen zien dan?![]()
nah ja, het is ook echt geen kritiek hoor, ik kijk gewoon op een bepaalde manier naar een hond, maar ik denk dat jij en esther dat ook wel kunnen hebben.![]()
Ik vind Vera echt prachtig dus begrijp mij ook niet verkeerd haha maar dr kop vind ik zo 'anders'. Lastig uitleggen hoor hahaha.
Het lijkt mij ook een heerlijke hond zo wat ik lees van haar op het forum!![]()
![]()
![]()