Blanco zal zich even voorstellen:
Hoi! Ik ben Blanco. Ik ben een reutje van ongeveer 3 maanden oud. Samen met mijn moeder, broers en zusje werd ik gevonden langs de snelweg in Kreta. Daar leefde ik van het eten dat we kregen van toeristen. De mensen van Mirtos vonden ons en toen mochten we bij iemand thuis logeren tot we naar Nederland konden.
Nu ben ik gelukkig in Nederland! Ik ben een ondernemend ventje en erg nieuwsgierig. Aan mensen moet ik nog een beetje wennen, maar andere honden vinden ik erg leuk! Ik speel graag met ze en daag ze steeds uit. Alleen spelen we soms iets te wild! Ik ben nog maar klein hoor!
Ik hou heel erg van lekker eten. Ik ben misschien wel een beetje dominant; vooral als het om eten gaat. Ik heb nog geen goede manieren geleerd, want ik pik stiekem eten van tafel enzo. Maar ik ben verder wel een lieverd hoor!
---
Eergister hebben we Blanco opgehaald op Schiphol. Hij is rillend van angst in mijn armen mee naar huis gegaan. Eenmaal in de auto, rook hij de verse levercake en was hij niet te houden! Eenmaal een volle maag is hij meteen in slaap gevallen op mijn schoot en werd hij in Tilburg pas weer wakker. Thuis kon hij meteen kennis maken met onze Cena: ze besnuffelden elkaar en gingen vrijwel meteen spelen!
Blanco is héél erg op eten gericht! Hoe klein hij ook is: hij beklimt mijn aanrecht en jat Cena's kauwbotjes. Hij heeft al een paar keer een flinke snauw gegeven aan Cena als die in de buurt kwam terwijl hij at! Tis een brutaaltje hoor!
Hij moest nog niet zo veel van Paul hebben de eerste uren. Mij vindt ie eigenlijk wel leuk, maar alleen als ik laag bij de grond ben. Gistermorgen begon hij om 9 uur te janken en toen ik benenden kwam kwispelde hij volop! Zjin bench was droog en hij heeft buiten geplast. Wel binnen gepoept helaas, maar goed, dat is niet erg!
Vanmorgen was Blanco om half 9 al weer wakker. Ik lag er vannacht om 2 uur pas in dus mijn nachtjes zijn behoorlijk kort.
Hij had in zijn bench gepoept en geplast (netjes op de krant) en toen ik hem buiten zette, ging hij gelijk weer plassen. Daarna heb ik mijn dekbed gepakt, ben ik op de bank gaan liggen, heb ik Cena tussen mijn benen gelegd en Blanco in mijn armen. Zo hebben we met z'n drieen anderhalf uur liggen slapen!
Helaas geen foto's daarvan
Wél een heleboel andere foto's van Blanco (en Cena) natuurlijk:

In de auto op weg naar 'huis'

Meteen wandelen op Hollandse bodem

Spelen met Cena!!!

Oef wat is die bak hoog!

Dat is beter!

Jummie!!!

Ben ik geen knapperd?
Foto's van gister:

Ga weg, da's mijn mand!

ETUUUUHHH!!!