Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Heeft iemand

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

Flo'ke
Zeer actief

Heeft iemand

Ongelezen bericht door Flo'ke »

per toeval een patroontje om een hondenjasje te maken? Na het zien van Jips nakerds in hun fleece-jasje heb ik ook wel zin om er eentje voor puck te maken, maar dan niet met die mouwtjes er aan, gewoon het model van een jasje, heeft iemand per toeval zo'n patroontje?
Alvast bedankt voor de eventuele reacties :wink:
yvonne dl
Zeer actief

Ongelezen bericht door yvonne dl »

Je kan op internet patroon hondenjasje intikken en er komt vanalles te voorschijn.
Ik weet niet of je kan vergroten?
Ik heb een klein jasje dat om de nek en buik met klittenband sluit,maar als ik dat openleg kan ik hen zo natekenen.

Als je handig bent????
Ik hoor het wel van je.
Afbeelding

Wanneer je RESPECT hebt voor je dier zal deze ook RESPECT hebben voor zijn baasje,
want LIEFDE geven is Liefde ontvangen
Flo'ke
Zeer actief

yvonne dl schreef:Je kan op internet patroon hondenjasje intikken en er komt vanalles te voorschijn.
Ik weet niet of je kan vergroten?
Ik heb een klein jasje dat om de nek en buik met klittenband sluit,maar als ik dat openleg kan ik hen zo natekenen.

Als je handig bent????
Ik hoor het wel van je.
Ik heb al wat op het net rondgekeken hoor, maar dan soms is het een patroon van een bepaalde maat, wat dan weer te groot is voor een pinscher, ik wou idd iets eenvoudig maken voor op zn rugje wat met velcro aan zn buikje kan worden dichtgemaakt of zo..khad gewoon ffe gehoopt dat iemand hier een kant en klaar patroontje zou hebben, proberen kost niks he :mrgreen:
*Charlotte
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door *Charlotte »

Op www.freepetprojects.com staan een aantal patronen van jasjes. Klik op free projects en dan onderaan op een jasje. Als je je email dan invult, kan je het bestand downloaden. Succes :ok:
Flo'ke
Zeer actief

*Charlotte schreef:Op www.freepetprojects.com staan een aantal patronen van jasjes. Klik op free projects en dan onderaan op een jasje. Als je je email dan invult, kan je het bestand downloaden. Succes :ok:
Dank je wel! :D
SuzieC1970
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier en Mechelse herder.
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door SuzieC1970 »

Ik heb geen patroontjes voor je maar heb nog wel een jasje....Lijkt op een paardedekje. Is bontgevoerd. Ik weet alleen niet of het Puck zou passen, het is van ons maltezertje geweest...
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”