Zeg zus, zal ik jouw koppie weer eens even wassen?

Ja, gaat prima hier, blijf maar liggen

Hmm, zie ik hier nou ook een vies plekje?

Ja, ik geloof het verdorie wel!

Zoo, wordt ook weer geregeld.
Moderator: moderatorteam

Nou Saar heeft net Vera even ongenadig op haar flikker gegeven omdat ze de godganze dag al loopt te klieren om te spelen en Saar daar, na de hele dag toegegeven te hebben, nu echt geen zin meer in had.wendy71 schreef:Wat zijn ze toch lief voor elkaar.

Had je daar ter compenzatie nu geen foto's van kunnen makenMoos schreef:Nou Saar heeft net Vera even ongenadig op haar flikker gegeven omdat ze de godganze dag al loopt te klieren om te spelen en Saar daar, na de hele dag toegegeven te hebben, nu echt geen zin meer in had.wendy71 schreef:Wat zijn ze toch lief voor elkaar.
Dit als contrast voor het mierzoete gesop van de ogen![]()

Hahahaah, nee, toen had ik de camera niet klaar liggenRea schreef:Had je daar ter compenzatie nu geen foto's van kunnen makenMoos schreef:Nou Saar heeft net Vera even ongenadig op haar flikker gegeven omdat ze de godganze dag al loopt te klieren om te spelen en Saar daar, na de hele dag toegegeven te hebben, nu echt geen zin meer in had.wendy71 schreef:Wat zijn ze toch lief voor elkaar.
Dit als contrast voor het mierzoete gesop van de ogen![]()
![]()
Heerlijk dat getut

Die hondentaal is zo duidelijk. Heerlijk om naar te kijken.Moos schreef:
Hahahaah, nee, toen had ik de camera niet klaar liggen![]()
Saar schrok van haar eigen felheid, ging direct daarna op haar gatje naast Vera zitten rondkijken zo van "wat deed ik nu???".
Vera zelf was stukken minder onder de indruk dan Saar. Die hield op met klieren en ging zuchtend liggen "nou, dan niet hoor"