Beetje chaga babe.

Happy babe.
Moderator: moderatorteam

Hoe hoog is hij? Lola heeft een schofthoogte van ongeveer 55 cm, maar pin mij er niet op vast, ze vind mijn pogingen tot meten nl. maar niets.Jinx schreef:Ik dacht echt dat Lola ongeveer even groot was als onze bullebak

Quasar iets van 65 cm volgens mijChione schreef:Hoe hoog is hij? Lola heeft een schofthoogte van ongeveer 55 cm, maar pin mij er niet op vast, ze vind mijn pogingen tot meten nl. maar niets.Jinx schreef:Ik dacht echt dat Lola ongeveer even groot was als onze bullebak
10 cm is toch wel heel wat. Ik kom hier weleens Dogo's tegen en daarbij vergeleken is Lola dan maar een dwergje. Wel een heel lief dwergje.Jinx schreef:Quasar iets van 65 cm volgens mijChione schreef:Hoe hoog is hij? Lola heeft een schofthoogte van ongeveer 55 cm, maar pin mij er niet op vast, ze vind mijn pogingen tot meten nl. maar niets.Jinx schreef:Ik dacht echt dat Lola ongeveer even groot was als onze bullebak![]()
Maar dat valt dus wel mee qua hoogteverschil.

We hebben idd veel aanzien. Mensen lachen eigenlijk alleen maar en denken bij zichzelf: Die grote vreet die kleine binnenkort wel op. Maar voornamelijk mensen die Quasar maar niks vinden en Tsuki helemaal fantastisch. En bij kinderen is het weer andersom (ook omdat De Tsuk niks an die kinderen vindt en Quasar is heel blij met aandacht. Als het kinderen zijn is hij wel heel voorzichtig).Chione schreef:10 cm is toch wel heel wat. Ik kom hier weleens Dogo's tegen en daarbij vergeleken is Lola dan maar een dwergje. Wel een heel lief dwergje.Jinx schreef:Quasar iets van 65 cm volgens mijChione schreef:Hoe hoog is hij? Lola heeft een schofthoogte van ongeveer 55 cm, maar pin mij er niet op vast, ze vind mijn pogingen tot meten nl. maar niets.Jinx schreef:Ik dacht echt dat Lola ongeveer even groot was als onze bullebak![]()
Maar dat valt dus wel mee qua hoogteverschil.![]()
Je zult wel veel aanzien hebben wanneer je met Quasar en Tsuki samen loopt.Vragen mensen weleens of Tsuki een pup is van Quasar?