De AF, ZIT en STA oefening beheersen wij alle 3 heel goed

Jep liggen kenne we ook!

De duisters tegen de mechel

Hector en zijn grut

En de zit natuurlijk

Moderator: moderatorteam

Wat is Grunner dan donker voor een Mechel, heb ik nog nooit gezien, ik geloof het overigens wel hoor!Hector schreef:uhm... ok... ik probeer nu niet beledigend over te komenElmar schreef:Mooi trio1
Zijn Hector en Gunner nog familie van elkaar?![]()
Hector is een duitse herder en gunner is een mechel![]()
![]()
Dus nee, Hector is gelukkig geen familie van Gunner![]()
![]()
![]()
En Cay'Rak en Hector ook niet

Wat bedoel je met gestroomlijnde?Hector schreef:Gunner is een werklijn Mechelse herder
Hector is een gestroomlijnde werklijn Duitse herder
Cay'Rak is een flinke werklijn Duitse herder
![]()
Nou donkere mechels beginnen echt in trek te komen, gelukkig, want vind persoonlijk 10 keer mooier dan een blonde mechel![]()
Mensen het is Gunner en niet Grunner![]()
Het is Hector en niet Hektor![]()
![]()
Ja ik snap het ook niet echt, dat met flinke werklijn en gestroomlijnde werklijn, het verschil e.d.Elmar schreef:Wat bedoel je met gestroomlijnde?Hector schreef:Gunner is een werklijn Mechelse herder
![]()
Nou donkere mechels beginnen echt in trek te komen, gelukkig, want vind persoonlijk 10 keer mooier dan een blonde mechel![]()
Mensen het is Gunner en niet Grunner![]()
Het is Hector en niet Hektor![]()
![]()
En spreek je Hector anders uit dan Hektor?
Mijn hondje heet eigenlijk Enrico en ik heet geen Elmar, maar Elly (wordt door anderen ook vaak met ie geschreven, maar eigenlijk Elisabeth Maria, maar dat is weer zo langHector schreef:nou als je kijkt naar de bouw bedoel ik
Hector is slank en gestroomlijnd en Cay'Rak word wat grover en steviger en krijgt een flinke reuenkop
vandaar![]()
En Hector heet nou eenmaal Hector en geen Hektor
Jouw hondje heet toch ook Rico en geen Riko
Hector is de ferrari onder de normaal logge duitse herdersElmar schreef:Mijn hondje heet eigenlijk Enrico en ik heet geen Elmar, maar Elly (wordt door anderen ook vaak met ie geschreven, maar eigenlijk Elisabeth Maria, maar dat is weer zo langHector schreef:nou als je kijkt naar de bouw bedoel ik
Hector is slank en gestroomlijnd en Cay'Rak word wat grover en steviger en krijgt een flinke reuenkop
vandaar![]()
En Hector heet nou eenmaal Hector en geen Hektor
Jouw hondje heet toch ook Rico en geen Riko)
en bij gestroomlijnd denk ik vaak aan Ferrari

Ik vind mechels in algemeen "verschrikkelijk" endus heb je er mij niet meeMARC_S schreef:Mooi hoor. Ik vind de kleur van die mechel prachtig voor een werkhond. Maar ik zie wel wat verwantschap binnen deze groep honden. Denk niet dat er nooit een grauwe Duitser door die mechel is gegaan nl.Voor mij daarom, mechels in geel, de enige echte mechelaars
Werklijnen maakt me de kleur niet uit zolang ze X mechelaar heten :N:

een mechel hoort niet blond te zijnHector schreef:Gunner is een werklijn Mechelse herder
![]()