Moderator: moderatorteam
Ja mooi hoor! Alleen wanneer Sjefke haar linkervoorpoot optilt, doet Nozem dat met haar rechterpoot..LongFields schreef:Sjefke en Nozem doen heel vaak precies hetzelfde op hetzelfde moment. Bij deze serie is het gelukt het ook op beeld vast te leggen. Zelfs hun oorstand is nagenoeg gelijk!
Ik had er misschien beter "spiegelbeeld" boven kunnen zetten als titel.Ellen. schreef:Ja mooi hoor! Alleen wanneer Sjefke haar linkervoorpoot optilt, doet Nozem dat met haar rechterpoot..LongFields schreef:Sjefke en Nozem doen heel vaak precies hetzelfde op hetzelfde moment. Bij deze serie is het gelukt het ook op beeld vast te leggen. Zelfs hun oorstand is nagenoeg gelijk!
Of haal ik ze nu door elkaar, maar dan nog is het Synchroom!![]()

Haha, nee dat dacht ik ook niet nee! Ze hebben duidelijk meer aanleg dan sommige andere rassen, volgens mij heb ik ook wel eens prachtige foto's gezien van zwitserse witte herders wat dat aangaat. Ik vind het in ieder geval prachtig om te zien en erg sierlijk en elegant!LongFields schreef:Ik heb ze er niet speciaal op getraind, dit is puur natuurlijke aanleg.Madelief schreef:Prachtige foto's!! Die van jou zijn wel érg goed in synchroniseren!