Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Fax
Moderator: moderatorteam
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
- Does
- Zeer actief
- Ellen.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador en Heidewachtel
- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6
-
maart
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
vanmorgen karakter-testen laten nemen van de pups.. er zaten 2 extreme in :N: fax was de uitschieter naar boven.LongFields schreef:Wat een lekker ding, hij heeft een geweldige expressie al. Is ook best brutaal zo te zien.
Helaas zit er ook een uitschieter naar beneden in :N: had ik al wel wat door, maar het wordt dus ook een serieuse opdracht om een thuis te vinden voor haar...
- zeta-jones
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
- Aantal honden: 9
- Contacteer:
-
bianca83
- Zeer actief
Hij heeft een heerlijk eigenwijs bekkiemaart schreef:vanmorgen karakter-testen laten nemen van de pups.. er zaten 2 extreme in :N: fax was de uitschieter naar boven.LongFields schreef:Wat een lekker ding, hij heeft een geweldige expressie al. Is ook best brutaal zo te zien.![]()
Helaas zit er ook een uitschieter naar beneden in :N: had ik al wel wat door, maar het wordt dus ook een serieuse opdracht om een thuis te vinden voor haar...

- Ellen.
- Zeer actief
- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer:
-
maart
- Zeer actief
ze reageerde extreem angstig toen ze in de kamer alleen zat voor de test. heb ik nog nooit gezien eerlijk gezegd...Nanna schreef:Hoe bedoel je uitschieter naar beneden? Dat er geen werklust in zit?maart schreef: Helaas zit er ook een uitschieter naar beneden in :N: had ik al wel wat door, maar het wordt dus ook een serieuse opdracht om een thuis te vinden voor haar...
ze kroop letterlijk weg voor de vreemde persoon.
Bij mij heeft ze dat absoluut niet, ze zit nu constant bij ons in huis, en heeft dat ook absoluut totaal niet
wat ze bij die testen in haar kop had, geen idee, maar het was niet normaal. Maar hopelijk had ze gewoon (een echt erge) day-off.
maar zekerheidshalve zoek ik nu alleszinds een aangepaste thuis voor haar.
- AnnSophie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse cocker spaniel
- Contacteer:
Gaat dit over teefje zwart? 
Ik heb geen ervaring met puppy testen, maar over 't algemeen hoor je toch vaak dat pups anders uitgroeien dan de puppytest doet vermoeden...
Maar daar ben jij natuurlijk niet mee geholpen natuurlijk, jij wilt natuurlijk graag een goeie kandidaat koper. Spijtig dan natuurlijk van die puppytest. Moeten ze allemaal bij mensen die in de africhting gaan? Of mogen ze ook bij mensen die ambitie hebben binnen bv gehoorzaamheid? Misschien is dat dan een oplossing voor dat teefje?
Ik heb geen ervaring met puppy testen, maar over 't algemeen hoor je toch vaak dat pups anders uitgroeien dan de puppytest doet vermoeden...
Maar daar ben jij natuurlijk niet mee geholpen natuurlijk, jij wilt natuurlijk graag een goeie kandidaat koper. Spijtig dan natuurlijk van die puppytest. Moeten ze allemaal bij mensen die in de africhting gaan? Of mogen ze ook bij mensen die ambitie hebben binnen bv gehoorzaamheid? Misschien is dat dan een oplossing voor dat teefje?
-
maart
- Zeer actief
het is niet 'zomaar iemand' die de testen heeft afgenomen, en ik weet wat ik gezien hebAnnSophie schreef:Gaat dit over teefje zwart?
deze is ook absoluut niet geschikt voor africhting en kan niet zomaar ergens geplaatst worden.
-
maart
- Zeer actief
maar wel binnen vb gehoorzaamheidInge O schreef:maart schreef:het is niet 'zomaar iemand' die de testen heeft afgenomen, en ik weet wat ik gezien hebAnnSophie schreef:Gaat dit over teefje zwart?
Maar daar ben jij natuurlijk niet mee geholpen natuurlijk, jij wilt natuurlijk graag een goeie kandidaat koper. Spijtig dan natuurlijk van die puppytest. Moeten ze allemaal bij mensen die in de africhting gaan? Of mogen ze ook bij mensen die ambitie hebben binnen bv gehoorzaamheid? Misschien is dat dan een oplossing voor dat teefje?![]()
deze is ook absoluut niet geschikt voor africhting en kan niet zomaar ergens geplaatst worden.annsophie stelt toch ook niet voor om het 'zomaar ergens' te plaatsen?
en de gehoorzaamheid is ook een ruim begrip. ze heeft een speciefieke plaats nodig, die ik besproken heb met een paar mensen en waar ik nu naar op zoek ben.
Komt allemaal wel in orde, maar is nu ff zoeken
- AnnSophie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse cocker spaniel
- Contacteer:
Ik stelde gewoon een vraag
Ik zei al dat ik geen ervaring heb met puppytesten... Ik vroeg het me gewoon af...
Ik heb recent meer interesse gekregen in Belgische herders en aangezien ik geen fan ben van showlijnen (bij de meeste rassen niet enkel cocker of belg. herder) vroeg ik me af of werklijnen ook wel gewoon geplaatst worden bij niet africhting mensen...
Of bedoel je met 'zomaar ergens' iemand die interesse had om er africhting mee te doen??
Ik zei al dat ik geen ervaring heb met puppytesten... Ik vroeg het me gewoon af...
Ik heb recent meer interesse gekregen in Belgische herders en aangezien ik geen fan ben van showlijnen (bij de meeste rassen niet enkel cocker of belg. herder) vroeg ik me af of werklijnen ook wel gewoon geplaatst worden bij niet africhting mensen...
Of bedoel je met 'zomaar ergens' iemand die interesse had om er africhting mee te doen??
- Ellen.
- Zeer actief
-
maart
- Zeer actief
nee, want ik zeg net dat ze niet geschikt is voor africhting
werklijn honden kunnen ook uitstekende huishonden zijn, alleen moet je natuurlijk zien dat ze hun bezigheid hebben. Fax vb (of die kleine groene geweest of dikke reu) die houdt je niet als gewoon huishond, die moeten werken.
iemand die interesse heeft in africhting, zou als die zondag hier was geweest, ook geen interesse gehad hebben in die teef
werklijn honden kunnen ook uitstekende huishonden zijn, alleen moet je natuurlijk zien dat ze hun bezigheid hebben. Fax vb (of die kleine groene geweest of dikke reu) die houdt je niet als gewoon huishond, die moeten werken.
iemand die interesse heeft in africhting, zou als die zondag hier was geweest, ook geen interesse gehad hebben in die teef