Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Toch wel trots op de meiden.

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Moos
Zeer actief

Toch wel trots op de meiden.

Ongelezen bericht door Moos »

Ik was vanochtend even een uurtje weg, boodschappen doen. Hondjes, en dan voornamelijk Vera, daarvoor niet bijzonder moe gemaakt, want het ging maar om een uurtje.
Kom ik de straat ingelopen, zie ik dat precies in dat uurtje de directe onderburen de hele vloer van hun huis met een aantal man eruit gesloopt hebben. Het klinkt hier van boven naar beneden en andersom erg door (ik hoor de onderburen ook lopen als ze hun schoenen aanhebben), dus dat moet een flinke herrie gegeven hebben. (edit: dat weet ik nu zeker want ze zijn nog niet klaar :mrgreen: ).
Daar schrok ik toch wel van, hondjes zaten alleen en Saar zeker is geen held met harde geluiden en Vera is pas 7 maanden, en dus ook niet al jaaaren gewend om alleen thuis te zijn. Ik weet dat beide niet zullen waken, maar ik kon me zo voorstellen dat het wel veel onrust zou geven.
Ik dus flink de pas erin gezet, trap op gerend, sta ik voor de deur ligt Saar te dutten op de poef die tegen de bank aan staat, en Vera ligt te slapen op de bank zelf. Pas toen ik de sleutel in het slot stak kwamen ze in actie, en werd ik amper begroet.

En dan ben ik toch wel even heel trots op mijn meiden :I: :wink:
Laatst gewijzigd door Moos op 18 okt 2008 10:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door twinkeltje »

saar geeft vast het goede vb
Afbeelding
Moos
Zeer actief

Inge O schreef:trots zou ik niet meteen zijn, wel heel opgelucht :ok: . je kan hen dus duidelijk zorgeloos alleen laten :ok: .
Ja haha, dat is het ook meer. Maar er komt dan ook wel een gevoel bij kijken van "toch knap van ze :pffff: " :mrgreen:
Een betere omschrijving is misschien meer dat ik dan toch even zo'n gevoel van geluk krijg van "wat ben ik toch blij met mijn hondjes". Zoiets :mrgreen: :wink:
Afbeelding
Moos
Zeer actief

Inge O schreef:
Moos schreef: Een betere omschrijving is misschien meer dat ik dan toch even zo'n gevoel van geluk krijg van "wat ben ik toch blij met mijn hondjes". Zoiets :mrgreen: :wink:
als je dát niet was met dit tweetal moesten ze je een levenslang verbod opleggen om honden te houden :mrgreen: .
:smile: Ik ben ook elke dag heel erg gelukkig met ze, maar je hebt van die momentjes dat je een extra geluksgevoel krijgt. Zoals vanochtend dus :pffff: :mrgreen: :wink:
Afbeelding
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door ranetje »

Inge O schreef:
Moos schreef: Een betere omschrijving is misschien meer dat ik dan toch even zo'n gevoel van geluk krijg van "wat ben ik toch blij met mijn hondjes". Zoiets :mrgreen: :wink:
als je dát niet was met dit tweetal moesten ze je een levenslang verbod opleggen om honden te houden :mrgreen: .
Mijn idee :ok: :mrgreen:

Misschien mag je een beetje trots zijn op jezelf Marloes :wink:

Omdat je de goeie hondjes hebt gekozen uit het nest :razz: :mrgreen:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Moos
Zeer actief

ranetje schreef:
Inge O schreef:
Mijn idee :ok: :mrgreen:

Misschien mag je een beetje trots zijn op jezelf Marloes :wink:

Omdat je de goeie hondjes hebt gekozen uit het nest :razz: :mrgreen:
:mrgreen:

Beiden waren het enige teefje :razz: :mrgreen:

Dat zijn gewoon de leukste hondjes :pffff: :cheer:
Soms moet je gewoon heel, heel erg boffen :I:
Afbeelding
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door ranetje »

Moos schreef:Beiden waren het enige teefje :razz: :mrgreen:

Dat zijn gewoon de leukste hondjes :pffff: :cheer:
Soms moet je gewoon heel, heel erg boffen :I:
En dat was nu zeker ook het geval :ok: :wink:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Tamara.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hovawart
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Tamara. »

Of ze waren net dood- en doodmoe neergeploft van het blaffen, gillen en rennen door het huis om die stomme bouwvakkers weg te jagen.... :H: :F:

Nee hoor Marloes, kan me voorstellen dat je blij was om dit tafereeltje zo te zien liggen :ok:
Moos
Zeer actief

Tamara. schreef:Of ze waren net dood- en doodmoe neergeploft van het blaffen, gillen en rennen door het huis om die stomme bouwvakkers weg te jagen.... :H: :F:
:tong: Dat kan niet, want ze waken allebei nul komma nul :mrgreen:
Nee hoor Marloes, kan me voorstellen dat je blij was om dit tafereeltje zo te zien liggen :ok:
Ik ben weleens thuisgekomen terwijl het aan het onweren was en dan gaat Saar helemaal uit haar plaat als ik er ben. Ik was een beetje bang nu ook zoiets aan te treffen, maar niks van dat al dus :wink:
Afbeelding
Bief
Actief

Ongelezen bericht door Bief »

Flinke honden, ze verdienen een megaknuffel :ghug:
je ziet Gipsy, Irma & Droopy op de avatar.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”