Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

NSHB nummer op export pedigree

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Riboet
Zeer actief
Mijn ras(sen): Franse bulldog
Aantal honden: 13
Contacteer:

NSHB nummer op export pedigree

Ongelezen bericht door Riboet »

Mijn importbulletje zijn ingeschreven in het NHSB, papieren zijn keurig netjes retour gekomen en de chips gecontroleerd. Maar wat is nu het NHSB nummer op de stamboom?
Afbeelding
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

wordt (tenminste, mijn laatste import nog, maar dat was in 2004) met een typ-machine op je stamboom toegevoegd....

MAAR het nr staat oa ook op je acceptgiro....
Riboet
Zeer actief
Contacteer:

:oeps: :oeps:

Ik zat op een kopie van voor het insturen naar de NHSB te kijken ipv op de teruggekeerde stamboom.

Tja, kan je lang zoeken naar je NHSB nummer... :roll:
Afbeelding
Riboet
Zeer actief
Contacteer:

crutz schreef:wordt (tenminste, mijn laatste import nog, maar dat was in 2004) met een typ-machine op je stamboom toegevoegd....
Zijn ze er in al die jaren niet echt op vooruitgegaan :mrgreen: . Op mijn stamboompapieren een stempel waarin met pen het nummer is ingevuld.
Afbeelding
Maryanne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
Aantal honden: 12
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maryanne »

Ik heb die van Crash nog niet terug. Hoe lang heb je er op moeten wachten?
Riboet
Zeer actief
Contacteer:

Ik geloof dat het alles bij elkaar wel een week of 4-5 geduurd heeft allemaal. Na de controle van de chips duurde het niet zo lang voordat de papieren terug waren, weekje ofzo.
Afbeelding
Maryanne
Zeer actief
Contacteer:

Riboet schreef:Ik geloof dat het alles bij elkaar wel een week of 4-5 geduurd heeft allemaal. Na de controle van de chips duurde het niet zo lang voordat de papieren terug waren, weekje ofzo.
Oke, bedankt. De chip controleur is hier nog niet geweest, dus ik zal nog even geduld moeten hebben. :wink:
Podenji
Zeer actief
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
Aantal honden: 8
Contacteer:

Ongelezen bericht door Podenji »

Riboet schreef:
crutz schreef:wordt (tenminste, mijn laatste import nog, maar dat was in 2004) met een typ-machine op je stamboom toegevoegd....
Zijn ze er in al die jaren niet echt op vooruitgegaan :mrgreen: . Op mijn stamboompapieren een stempel waarin met pen het nummer is ingevuld.
jupz 2 jaar terug werd het nog getyped, maar nu idd niet meer, merkte het ook :mrgreen:
heb jij er ook een los registratieformulier bij gekregen? daar staat het NHSB ook op als het goed is :wink:
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
Podenji
Zeer actief
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
Aantal honden: 8
Contacteer:

Ongelezen bericht door Podenji »

Maryanne schreef:
Riboet schreef:Ik geloof dat het alles bij elkaar wel een week of 4-5 geduurd heeft allemaal. Na de controle van de chips duurde het niet zo lang voordat de papieren terug waren, weekje ofzo.
Oke, bedankt. De chip controleur is hier nog niet geweest, dus ik zal nog even geduld moeten hebben. :wink:
heb je al wel bericht gehad van de controleur? of de factuur? je krijgt pas bericht van de controleur als je de factuur betaald hebt.
volgens mij doen ze het eens per maand , dat weet ik niet zeker, maar dat idee krijg ik. en anders er gewoon achteraan bellen :wink:
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
Maryanne
Zeer actief
Contacteer:

Podenji schreef:
Maryanne schreef:
heb je al wel bericht gehad van de controleur? of de factuur? je krijgt pas bericht van de controleur als je de factuur betaald hebt.
volgens mij doen ze het eens per maand , dat weet ik niet zeker, maar dat idee krijg ik. en anders er gewoon achteraan bellen :wink:
Ja, de acceptgirokaart had ik snel binnen, ik geloof al 2 dagen nadat ik de export predigree had verzonden en die heb ik meteen betaald. Dus ik wacht het maar af. De stambomen van de pups kreeg ik deze week, dus dat is mooi op tijd.
Rabecca
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua's en Vlinderhondjes
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Rabecca »

Die van Alisha heb ik vorige week binnen gekregen
Rechts bovenin staat een stempel en met pen is er een nummer op gezet (onder de stempel)
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”