Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Het is een schte werkzoeker heel de dag bezig en savonds lekker een luie teef. Woensdag was ze nog eens mee en heeft ze 2 sprongen op het laagste gedaan, de tunnel en de slurf nam ze na de 2 de keer totaal uit zichzelf. Met flyballen leert ze hat draaien op de bak al zonder dat die klapt, dat vind ze nog effe eng. En met de rest gaat het ook super, troyca geen probleem zij is al ervaren op de flyball en deze nieuwe bak is een eitje voor haar en dapper doet het ook bijna helemaal. lekker rustig wachten en gaan als een speer en op zen daperiaans een draain maken op de bak, wild en bruut dus.
Arie wist dat ik gister niet kon en vandaag overslapen :N:
En woensdag heeft jan een parcours gezet en ging dan gewoon gg geven en liet de rest maar aanklooien. Ik heb zelf 2 sprongetjes genomen en haar in rechte lijn op lage stand laten springen, beetje begin weave en tunnel en slurf gedaan. Meer niet, want heb toch liever de begeleiding van jullie. Hopelijk ligt het veld er bij jullie snel goed bij want dan zijn de 3 kadetten van mij er ook bij.