Hoe komen jullie aan zalmkop?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik kom van de maan....
Moderator: moderatorteam
- eefje_ates
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder en Duitse herder.
Ik kom van de maan....
dat zie ik de visboeren hier vaak denken als ik om zalmkop vraag.

- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
Re: Ik kom van de maan....
koop een broertje die bij een viswinkel werkt!eefje_ates schreef:dat zie ik de visboeren hier vaak denken als ik om zalmkop vraag.![]()

- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
- Aantal honden: 1
- eefje_ates
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder en Duitse herder.
Re: Ik kom van de maan....
En wat kost zoiets wel niet?massam schreef:koop een broertje die bij een viswinkel werkt!eefje_ates schreef:dat zie ik de visboeren hier vaak denken als ik om zalmkop vraag.![]()

- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
- Aantal honden: 2
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
- Aantal honden: 2
- blacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
- Aantal honden: 3
Is voor een visboer wel vreemd hoor want hij krijgt meestal alles kant en klaar binnen. Zelf fileren is er niet meer bij. Kost veel te veel tijd. Ook willen mensen liever een zalmfiletje inplaats van een zalmmoot. (dit snijdt de visboer wel van een hele zalm) Wil je wel graag vis dan kun je het beste even vragen of hij wat voor je kan bestellen. Hier in de regio kennen ze geen speciale vismarkten want daar hebben ze wel vaak alles.
Of in de randstad natuurlijk want daar is nu eenmaal alles wat we hier in het noorden niet hebben (incl. het weer
sorry moest ik even kwijt hoor maar weers voorspellingen schijnen ook altijd gemaakt te zijn voor de randstad)
En mijn visboer kijkt niet raar hoor als ik om een visje voor de hond vraag. (familie he) Maar als ik vissekoppen wil hebben moet hij die voor mij wel speciaal laten mee komen kost overigens niets hoor is afval. Nu is het straks weer tijd voor bakharing en dan kan ik die wel makkelijk krijgen met kop en al.
Let op bij het geven van kabeljauw trouwens deze zitten vaak vol wormen (die zie je zo bewegen hoor) dan moet je de vis even invriezen. (hierna zijn ze dood) Voor ons mensen vormen ze geen gevaar omdat we de vis niet rauw eten.
Of in de randstad natuurlijk want daar is nu eenmaal alles wat we hier in het noorden niet hebben (incl. het weer
En mijn visboer kijkt niet raar hoor als ik om een visje voor de hond vraag. (familie he) Maar als ik vissekoppen wil hebben moet hij die voor mij wel speciaal laten mee komen kost overigens niets hoor is afval. Nu is het straks weer tijd voor bakharing en dan kan ik die wel makkelijk krijgen met kop en al.
Let op bij het geven van kabeljauw trouwens deze zitten vaak vol wormen (die zie je zo bewegen hoor) dan moet je de vis even invriezen. (hierna zijn ze dood) Voor ons mensen vormen ze geen gevaar omdat we de vis niet rauw eten.
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
blacky schreef:Let op bij het geven van kabeljauw trouwens deze zitten vaak vol wormen (die zie je zo bewegen hoor)
Wat een geruststellende gedachte
@topic: de visboer kan ze bewaren of, als ie niet zelf fileert, mee laten komen.
Kan jou het schelen wat ze van je denken
Ik zou wel ook iets kopen, dat is goed voor de goodwill.
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
- blacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
- Aantal honden: 3
Ja dat is ook de rede dat een haring verplicht 24 uur onder de -30 moet worden ingevroren. Deze eten we rauw. Bij kabeljauw hoeft dat niet want die eten we zelden of nooit rauw.Marjoleine schreef:blacky schreef:Let op bij het geven van kabeljauw trouwens deze zitten vaak vol wormen (die zie je zo bewegen hoor)![]()
Wat een geruststellende gedachte
Zijn overigens klein ongeveer 2-3 cm lange grijze wormen. (ze kunnen echt geen kwaad hoor maar zou ze niet graag levend aan mijn hond voeren)
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer: