Op haar veilige opvangplekje , een week later

Een maand later

Tante Door nu

Moderator: moderatorteam

Deze honden zijn niet per vliegtuig gekomen.crutz schreef:geweldig opgeknapt, alleen snap ik niet dat jullie sederen tijdens transport, alle bedrijven die proffessioneel dieren vervoeren en ook de luchtvaartmaatschappijen zelf raden het af of verbieden het zelfs ivm gevaar voor de gezondheid....(bv bij lufthansa staat het in de voorwaarden dat het dier NIET gesedeert mag zijn...)
oke, dacht dat ze ingevlogen was....dan heb ik niets gezegd....Addy schreef:Deze honden zijn niet per vliegtuig gekomen.crutz schreef:geweldig opgeknapt, alleen snap ik niet dat jullie sederen tijdens transport, alle bedrijven die proffessioneel dieren vervoeren en ook de luchtvaartmaatschappijen zelf raden het af of verbieden het zelfs ivm gevaar voor de gezondheid....(bv bij lufthansa staat het in de voorwaarden dat het dier NIET gesedeert mag zijn...)
Verder worden vrijwel alle honden licht gesedeerd voor transport per bus.
De reden waarom het in het vliegtuig absoluut niet mag is dat ze dan ernstige bloeddrukproblemen kunnen krijgen vanwege de hoogte.
Geeft niks hoorcrutz schreef:oke, dacht dat ze ingevlogen was....dan heb ik niets gezegd....Addy schreef:Deze honden zijn niet per vliegtuig gekomen.crutz schreef:geweldig opgeknapt, alleen snap ik niet dat jullie sederen tijdens transport, alle bedrijven die proffessioneel dieren vervoeren en ook de luchtvaartmaatschappijen zelf raden het af of verbieden het zelfs ivm gevaar voor de gezondheid....(bv bij lufthansa staat het in de voorwaarden dat het dier NIET gesedeert mag zijn...)
Verder worden vrijwel alle honden licht gesedeerd voor transport per bus.
De reden waarom het in het vliegtuig absoluut niet mag is dat ze dan ernstige bloeddrukproblemen kunnen krijgen vanwege de hoogte.
maar ze is echt SUPER opgeknapt....
Soms kan ik me niet voorstellen dat ze al drie jaar in geleende tijd leeft.Inge O schreef:wat een superdoortje.