Wat me het meest aan hem opviel was dat hij van die lege ogen had, al het leven, het plezier, de twinkels waren er niet meer

En deze een maand later op IJmuiden

Moderator: moderatorteam

tussen de twaalf en veertien bij spaanse schatting, volgens mijn eigen da zou hij al ouder zijn maar het is moeilijk te bepalen omdat hij amper nog een tandje in zijn bekkie heeft*Linda* schreef:Hoe oud is hij nu?Addy schreef:Ja maar hij wordt snel oud nu, slaapt veel en komt eigenlijk alleen nog overeind voor zijn hapje en een korte wandeling*Linda* schreef:Ja, die ogen he. Herkenbaar. Heerlijk opgeknapt
Dat was inderdaad de bedoeling, een lekkere oude dag en het manneke geniet volopHanneke2 schreef:Als ik die eerste foto zie kan ik me voorstellen dat je hem wat kleiner had ingeschat.![]()
Ik zou me geen zorgen maken over het slapen enzo. Het is een heerlijk bejaard ventje wat nog effe zijn laatste jaren in liefde en rust kan doorbrengen. En dat was ook de bedoeling, denk ik.

Ik baseerde het op deze foto en hun info die overigens op geen enkel punt klopte, vermoedelijk dachten ze die Koot stuurt die hond toch niet meer terugHanneke2 schreef:Als ik die eerste foto zie kan ik me voorstellen dat je hem wat kleiner had ingeschat.![]()
Ik zou me geen zorgen maken over het slapen enzo. Het is een heerlijk bejaard ventje wat nog effe zijn laatste jaren in liefde en rust kan doorbrengen. En dat was ook de bedoeling, denk ik.

Hoeveel groter was hij ook weer?Addy schreef:Ik baseerde het op deze foto en hun info die overigens op geen enkel punt klopte, vermoedelijk dachten ze die Koot stuurt die hond toch niet meer terugHanneke2 schreef:Als ik die eerste foto zie kan ik me voorstellen dat je hem wat kleiner had ingeschat.![]()
Ik zou me geen zorgen maken over het slapen enzo. Het is een heerlijk bejaard ventje wat nog effe zijn laatste jaren in liefde en rust kan doorbrengen. En dat was ook de bedoeling, denk ik.![]()
je jokt hetHanneke2 schreef:Moet bekennen dat ik wel even in een deuk heb gelegen toen je galgootje een *enorme* grey bleek te zijn.Gelukkig een lieverd en dan maakt dat formaat niet uit.
Ze hebben mij Lilo ook verkocht als een tikje groter (wie ook weer? Effe denken...
) dan dat muissie dat ze is, en da's ook wel humor.