Moderator: moderatorteam

volgens mij wel achter langs ik zie iets roods doorscheinenSanne!! schreef:Doe jij opleiding tot paraveterinair??
Ik nml ook maar waarom doen jullie dat kopverband alleen aan de voorkant? Het moet ook achter het oor?? Anders blijft dat nooit zitten? Of is die foto zo gemaakt dat je het verband aan de achterkant van de kop niet ziet zitten?

Er zit wel degelijk verband aan de achterkant. Dit was een beetje buitenSanne!! schreef:Doe jij opleiding tot paraveterinair??
Ik nml ook maar waarom doen jullie dat kopverband alleen aan de voorkant? Het moet ook achter het oor?? Anders blijft dat nooit zitten? Of is die foto zo gemaakt dat je het verband aan de achterkant van de kop niet ziet zitten?
Leerjaar 1 en dan krijg je al dit?? BoeiendEllen. schreef:Er zit wel degelijk verband aan de achterkant. Dit was een beetje buitenSanne!! schreef:Doe jij opleiding tot paraveterinair??
de les om, de mevrouw vroeg of iemand hoofdverband kon aanleggen, ik zei
dat ik dat wel al eens gedaan had en dus probeerde ik het maar een keer..
Alleen zit het verband te ver naar achter, maar allebij de oren zitten er
doorheen hoor, als je goed kijkt zie je dat het verband achter het oor doorloopt.![]()
En inderdaad ik doe opleiding Paraveterinair leerjaar 1 nu.