Addy schreef:kitty2 schreef:Addy schreef:Waarom nou weer getint erbij schrijven, ieder rotjoch kan dat doen

omdat het vaker gebeurt door getinte kinderen, hier zie ik dat ook, ik ben al lang blij dat de jongere generatie marokkaanse kinderen niet meer zo panisch reageert op honden, ze moeten nu alleen nog leren dat ze het nog een klein beetje anders moeten aanpakken

hier in het dorp heb je amper getinte kindjes en het gebeurd net zo hard, bepaald gedrag is inherent aan stoere kindjes, van welke kleur dan ook

ik begrijp wel wat je bedoel, zo met dat getyp is het een beetje lastig uitleggen, wat ik hier in mijn woonplaats zie is geen moedwillig pesten, maar toch contact zoeken omdat ze het toch wel erg spannend, leuk, maar ook best eng vinden, kwestie van die kinderen leren hoe het wel moet dus, als ik mijn honden meeneem naar school om mijn jongste dochter op te halen ( die is zelf getint

) dan laat ik ze rustig benaderen en zeg waar ze wel en niet mogen aaien en dat ze vooral rustig naar een hond toe moeten gaan, eerst toestemming vragen van de baas, dan handje laten ruiken en voorzichtig zijn, geen gespring of geschreeuw en "blaffen" is helemaal not done, ik moet zeggen, ze leren graag