Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wat heeft jullie hond 'vermeubeld' ....

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

eefje_ates
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder en Duitse herder.

Wat heeft jullie hond 'vermeubeld' ....

Ongelezen bericht door eefje_ates »

Hier heeft Ates het eea. al aan gort geholpen. :N:
Bijvoorbeeld ons bankstel,daar heeft hij onderhand alle kussens van gesloopt. :N: (Gelukkig dat ik toch nog maar even gewacht heb met het kopen van een nieuwe :mrgreen: ). De bureaustoel,die heeft hij ook flink te grazen genomen,en hij heeft een gat in mijn (dure) matras gevreten. :devil:
Maar het blijft een lieve hond :I: :mrgreen:
Mijn eerste Duitser was ook een sloper,mijn tweede Duitser heeft nooit gesloopt,en Ates sloopt voor 2. :smile:
Afbeelding
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door M@scha »

sammy alle bankkussentjes,verder niet veel van waarde (telefoonboek etc)
Afbeelding
Mit
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip

Ongelezen bericht door Mit »

Een paar bankstellen.
Verder vond hij dat de gipsen toog en de deurposten veul mooier waren als er een reliefje in zou zitten, dus die heeft hij ook vakkundig bewerkt.

En nog wel meer, maar dat weet ik niet.
Afbeelding
Addy

Ongelezen bericht door Addy »

mijn diverse opvangertjes diverse bankstellen, afstandsbedieningen, mobiele telefoontjes, plint en dan waren we notabene nog thuis ook :devil:
Net als ik dacht wat is het verdacht stil was het leed al geschied.
Opvangzoon Tico heeft diverse hondenkussens gesloopt, alle speeltjes maar dat mag :wink:
Destiny heeft toen we haar net hadden een kijkgat gemaakt in de houten luxaflex, ik was even brood halen bij de bakker :roll:
Een dag later ontdekte ze dat ze ook gewoon achter de luxaflex kon staan om goed uitzicht te hebben :mrgreen:
corason del perro
Zeer actief
Mijn ras(sen): Alt deutsche hutehund, Australian Shepherd
Contacteer:

Ongelezen bericht door corason del perro »

eigenlijk niet veel. Ze weet echter deuren te openen en wij hadden de stomme fout gemaakt om deze dan maar op slot te doen (tussen deur) me ouders hadden net nieuwe deuren en deze heeft ze dus nogal bekrast :N: :smile:
gucci
Zeer actief

Ongelezen bericht door gucci »

poehh hebben jullie even, mijn herder, verschillende banken, houten kasten, de muren, raamkozijn, losse spullen, maar de knaller was toch wel, de complete vloer van vinyl, ik kon daardoor mijn huis niet meer in, met twee buurmannen, die hard tegen de voordeur aan duwde een klein kiertje gecreeerd zodat ik er net tussen kon, ben ik binnengekomen, toen ik de schade zag moest ik wel even flink slikken, ze had de woonkamer vloer en van de gang allemaal in repen gescheurd en op een hoop gekrabd tegen de voordeur aan, het slopen is nooit helemaal over gegaan, maar dan kreeg ze kartonnen dozen gevuld met kleinere doosjes daarin brokjes die ze mocht slopen, dat was voldoende voor haar.
Groetjes,

Afbeelding
Gos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Gos »

Max helemaal niks! Noeska alleen de rand van een vloermat de eerste week dat we haar hadden en daar is het bij gebleven.
*tweety*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *tweety* »

Niks aan meubels.
Wel als pupje in de gang de vloerbedekking kapot gebeten en de post.
Groetjes Anja en de Goldenknuffels van Yvar en in mijn dierbare herinnering Kyra

Afbeelding
Marika
Actief

Ongelezen bericht door Marika »

Baila vroeg zich af in haar jonge jaren (maandjes toen) wat er onder de verf zat van zo'n 10 cm lengte van het deurkozijn.
De constatering moet teleurstellend zijn geweest, want daarna heeft ze in huis niets meer gemold. :wink:
*Linda*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *Linda* »

Sun nog nooit iets, Bono alleen dingen die ik laat slingeren, schoenen, pennen etc. Keurig dus :pffff:

Juul houdt van holletjes graven en als ik dus de banken of stoelen niet afdek, gaan die stuk. Heeft me toch al een aantal stoelen gekost, maar dat is dan eigen schuld. Mijn oude Patries was een ander verhaal :N: Die heeft echt bankstellen, deuren, stoelen, kozijnen en noem maar op gesloopt. Kom je thuis ligt ze IN de bank en zijn de gordijnen met rail en al van het plafond getrokken. Heb er wel eens een traantje om gelaten hoor, in die tijd :mrgreen: Ik had haar vanwege het slopen een eigen, ruime kamer gegeven om te vernielen als ik er niet was. Kom ik thuis, heeft ze zichzelf door de deur gevreten :jank:

Achteraf kan ik er om lachen maar toen niet echt :mrgreen:
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
bianca83
Zeer actief

Ongelezen bericht door bianca83 »

Quincy was geen sloperd. Het enige wat hij deed was de krant in stukjes scheuren als je die ergens liet liggen :mrgreen:
Afbeelding
jacq1970
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door jacq1970 »

Tyson heeft van alles gesloopt van kranten, boekjes tot aan aardappels, planten en mijn veel tedure chesterfield bankstel..das ook de neigste keer dat ik met tranen in mijn ogen heb gestaan, dat vond ik wel heeeel erg zonde...maarja leed was al gescheid.

Samara heeft een dressoir aangevroten, gelukkig een goedkope en ze heeft wat schoenen gesloopt, prullebakken omgekeerd en het laatste (tot nu toe) wat ze heeft kapot gemaakt is het een stuk van mijn toen 3 dagen nieuwe slaontafel afgevroten...

Bowie pfff.. ik zeg maar waar Bowie niet aan heeft gesloopt en dat is tot nu toe mijn meubels, daar blijft ze vanaf maar verder heeft ze alles wel in haar snavel gehad, opgekauwd of naar de recycling geholpen.
Bowie sloopt overigens nog steeds als ze de kans krijgt en het maakt niet uit of je er bij bent of niet....
Afbeelding
saffie
Zeer actief

Ongelezen bericht door saffie »

Saffie heeft alleen een bibliotheekboek, sloffen en planten gesloopt toen ze pup was.
Boy sloopt af en toe een bloempot of een emmer omdat hij denkt dat het speelgoed is.
Saskia en Saffie. Boy 2000-2014
Afbeelding
Judy&Spike
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Franse Bulldog

Ongelezen bericht door Judy&Spike »

Uh...Jemig als ik dat zo lees...

Spike heeft helemaal NIETS gesloopt..En dat terwijl hij altijd gewoon los binnen was als we er niet waren....
jip007
Erelid
Mijn ras(sen): naakthonden .
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door jip007 »

alles is hier aangevreten :roll:
Afbeelding
Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.
Does
Zeer actief

Ongelezen bericht door Does »

Qua meubels niets. Maar wel rondslingerend speelgoed, kranten, tijdschriften, sloffen :boos: . De laatste tijd valt het erg mee :ok: . Maar dat komt ook omdat we nu gewoon niet meer zoveel laten slingeren. Dus het levert wel een opgeruimd huis op :smile: .
samantha!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door samantha! »

Hier gelukkig alleen de post :mrgreen:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

Alleen de tuin wordt hier regelmatig vakkundig voorzien van wat kuilen en geplette planten. En als een plant Jaymz niet aanstaat, dan wordt die ook vakkundig verwijderd inclusief wortels. :mrgreen:
kawa2
Zeer actief
Mijn ras(sen): Teckels
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door kawa2 »

toen we in veldhoven woonde
een stuk of 5 koi karpers :devil:

onze oude bank (gelukkig hadden we al wel een nieuwe )
laats nog 12 rollen wc papier die ik net gehaald had bij de winkel
toen was het 1 groot feest bij ons :cheer:

en dvd's daar zijn ze ook dol op
Afbeelding
Mit
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip

Ongelezen bericht door Mit »

Nanna schreef:Niks. De eerste maanden slapen de teckelpups boven, in bed.
Charles sliep in een bench als pup, Topsi ook.
Daar moesten ze ook in als ik even boodschappen ging doen.
Nu kan alles al lang en breed los in huis zonder dat er wat vernield wordt.
Ik zou niet góed worden als mijn bank aan gort getrokken was.
Zit best lekker hoor, zo'n gat. Lekker knus :ok:
Afbeelding
SannePP
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
Contacteer:

Ongelezen bericht door SannePP »

Cena heeft de rotte schuurdeur om zeep geholpen (sinds gister hangt er een nieuwe!) en mijn slippers (en ze zaten zo lekker...)
Vannacht heb ik gedroomd dat ze de salontafel toegetakeld had! Ik moet er niet aan denken zeg... :jank:
Ik zou echt gaan janken denk ik, als Cena onze veel te dure meubels zou toetakelen!!
RIP Cena :roos:
    veertje
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje

Ongelezen bericht door veertje »

Beide hebben ze niks gesloopt wat niet gesloopt mocht/mag worden. Alleen cadeaupapier, wc-rolletjes en bergen knuffels, maar die zijn daar dan ook voor bedoeld :wink:
    Lysette
    Zeer actief
    Contacteer:

Ongelezen bericht door Lysette »

Benno zat in de bench als we er niet waren dus die kreeg de kans niet. Jip was (is) veel te lief, die sloopte hooguit een tijdschrift :ok:
    Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto

In liefdevolle herinnering; Job & Floor
    jelle
    Zeer actief

Ongelezen bericht door jelle »

De huidige generatie niks, eigenlijk. Alleen Nora (blonde boef die we gehad hebben) wilde nog wel eens iets zoeken om te slopen, vaak oud papier, een enkele keer een boek en een keer het doosje met door oma zorgvuldig opgespaarde koffiepunten (hertelling leerde dat we ca 300 punten misten :mrgreen:) . En een keer een zak chinchillazand, da's vooral onpraktisch.
    Zij was de enige die we gehad hebben die wel sloopte om het slopen. Verder vergrijpt het spul zich hooguit aan iets te makkelijk bereikbare eetbare waar.
    Groetjes, Marielle, Sirena, Diaz, Rios en Boeli!

Afbeelding

Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
    Mirabella
    Zeer actief
    Contacteer:

Ongelezen bericht door Mirabella »

Beau heeft eigenlijk niet last van de sloperitis. af en toe knaagt ze aan een kussen of een knuffelbeertje dat we op tafel hebben staan, maar meer eigenlijk ook niet... alleen vernielt ze haar eigen spulletjes (voornamelijk binnen 24 uur), maar dat is ook de bedoeling hihi.
    Kaiou
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): Barbet

Ongelezen bericht door Kaiou »

Niks, helemaal niks is er gesloopt door Kaiou :cheer: :cheer: .
    En ik moet zeggen ook mijn eerdere ´2de hands´ honden hebben nooit iets gesloopt. Het ergste wat er gebeurd is, is dat ik mijn post ooit eens in Joris zijn mand terugvond, gewoon heel :wink:
    Afbeelding
    Moos
    Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

Saar amper iets. Ze heeft een klein beetje aan de houten mand en aan de rieten wasmand geknaagd als pup.
    Vera ook amper iets, alleen Saars huis :jank: :mrgreen:

Moos heeft meerdere paren schoenen te grazen genomen, en verder alles wat ik rond liet slingeren de eerste pak 'm beet 1.5 jaar.
    Afbeelding
    ** Angela **
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): Duitse herder
    Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door ** Angela ** »

Leentje toen ik haar net had en weer tijdelijk bij mn ouders woonde :

een stukje vd trap aangevreten

een deel vd krantenbak

de portemenee van mn pa van de kast gepakt en alles wat erin zat stonden tandafdrukken op

een halve schoen van mij

toen maar een bench gekocht, slopen was daarna over.

Tot mn ma t nieuwe nog geen 3 mnd oude navigatiesysteem van mn pa in een plastic zakje op de bench legde.

Komt ze terug, navigatiesysteem in de bench in duizend kleine stukjes :N:

Toen ik weer uit huis ging heeft ze het gelukkig alleen maar bij speeltjes en plastic zakken ( en volle vuilniszakken ) gehouden.

Kenji pakt alles waarvan ze vind dat t speelgoed is

bezem kapot, handveger en blik ook. Kattenbak schepjes, ben nu aan mn 3e bezig.

Toen ik haar net had zat ze ook steeds op mn crocs te kauwen.
    staat nog steeds tandafdrukjes in, maar gelukkig niet kapot.

en ze heeft een keer een winterjas van me van de kapstok getrokken en gemolt. Wist niet dat er zoveel vulling in een jas zat :80:
    eefje_ates
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): Mechelse herder en Duitse herder.

Ongelezen bericht door eefje_ates »

Toen ik haar net had zat ze ook steeds op mn crocs te kauwen.
    staat nog steeds tandafdrukjes in, maar gelukkig niet kapot.
    :smile: :smile: Volgens mij zien mijn crocs er net zo uit als de jouwe, zijn dus schijnbaar honden-proof. :pffff: :mrgreen:
    Afbeelding
    astrid
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): 2 Griekse herplaatsers
    Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door astrid »

toen Ivan ong een maand of 4 was kochten we een nieuwe salontafel. Ding werd gebracht, en we stonden nog even te praten met de chauffeur binnen en ik zie het gebeuren.. Ivan snuft wat aan de tafel en zet zo zijn scherpe puptanden in een hoek van de tafel. Er stond direct een afdruk van zijn gebit in. :roll: In de loop der tijd heeft hij aan de andere hoeken ook zitten knagen. Ivan is al 3 jaar dood en de tafel hevig aan vervanging toe, maar wegdoen kunnen we hem niet.

Kira heeft ooit eens mijn hele mooie dure blauwe leren bank aan gort getrokken :N:

En verder was Ivan wel van de boeken aanknagen en de barbies waar mijn jongste dochter toen nog mee speelde.
    Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”